Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului CESAROM, anunţă lansarea ARdesigner, o aplicaţie web bazată pe tehnologia realităţii augmentate, conform unui comunicat remis redacţiei. Aceasta funcţionează pe conceptul unei "cabine de probă" virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia şi faianţa CESAROM în propria încapere.
Potrivit sursei citate, clienţii interesaţi de achiziţia de plăci ceramice din portofoliul companiei pot amenaja în doar câteva secunde cum ar arăta spaţiile proprii placate în orice combinaţie de gresie şi faianţă. Disponibilă în variantă mobile sau desktop, ARdesigner poate fi accesată direct din browser, fără a mai necesita instalarea unei aplicaţii.
ARdesigner oferă utilizatorilor opţiunea de a descărca şi salva oricâte proiecte pe propriul dispozitiv şi chiar de a-l trimite celor cu care iau deciziile de amenajare. Tot din secţiunea ARdesigner, la finalul simulării, clienţii pot afla disponibilitatea de cumpărare şi pot localiza partenerii CESAROM de la care pot achiziţiona modelele de gresie şi faianţă pentru care au optat în proiectele lor.
În cadrul aplicaţiei, utilizatorii au la dispoziţie sute de produse CESAROM, inclusiv colecţiile nou lansate anul acesta, dar şi filtre în funcţie de tipul de placă (gresie, faianţă sau mozaic), design (piatră, lemn, ciment), culoare sau spaţiu, pentru o experienţă intuitivă. De asemenea, aceştia pot face oricâte modificări spaţiului ales şi pot schimba produsele pe care doresc să le integreze în doar câteva secunde, subliniază sursa citată.
"Aplicaţia se adresează atât persoanelor care renovează sau finisează un apartament sau o casă, dar şi proiectelor rezidenţiale sau comerciale. De asemenea, retailerii parteneri CESAROM pot beneficia de avantajele ARdesigner, întrucât clienţii acestora pot scana codul QR ARdesigner care duce utilizatorul direct în aplicaţie. Acest cod este semnalat la raft şi în cataloagele CESAROM disponibile în orice magazin partener din România.
Printr-un proces foarte simplu şi intuitiv, bazat pe tehnologia realităţii augmentate, orice român îşi poate îmbrăca pereţii şi pardoselile cu plăci ceramice CESAROM şi, de asemenea, poate afla de unde poate cumpăra modelele selectate. Cu noua aplicaţie, utilizatorii economisesc timp şi bani deoarece orice modificare de proiect în ARdesigner este gratuită, iar atunci când ajung în magazin ştiu exact ceea ce îşi doresc să cumpere", a declarat Andreea Bodola, Director de Marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Pentru a parcurge acest proces, utilizatorii trebuie să intre pe website-ul CESAROM, să acceseze secţiunea ARdesigner, unde pot încărca o fotografie cu încăperea dorită sau pot folosi un ambient presetat. În cazul fotografiei încărcate de utilizator, aplicaţia recunoaşte în doar câteva secunde pereţii şi pardoseala. Ulterior, utilizatorii pot selecta din sute de modele de gresie şi faianţă CESAROM până când îşi găsesc combinaţia, culorile sau modelele favorite.
Modelele de gresie şi faianţă din portofoliul companiei sunt disponibile în reţelele distribuitorilor specializaţi din toată ţara, în reţelele de bricolaj precum Ambient, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin, dar şi în magazinele proprii CESAROM din Cluj-Napoca şi Bucureşti.