Horeca Trading Distribution (actual HTD Shop), jucător important pe piaţa de retail şi distribuţie, vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro în 2025, în creştere cu circa 60%, faţă de valoarea înregistrată în 2024, respectiv 950.000 de euro, potrivit unui comunicat emis redacţiei. În acelaşi timp, compania îşi consolidează prezenţa pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria şi se extinde către clienţii din Grecia şi Polonia, prin intermediul marketplace-urilor.
Cu un portofoliu complex de articole de curăţenie, menaj, produse de uz sanitar şi papetărie, HTD Shop deserveşte un procent semnificativ de clienţi din domeniul medical, saloane de înfrumuseţare, birouri, grădiniţe, dar şi biserici, service-uri auto, hoteluri şi restaurante. Valoarea medie a coşului de cumpărături al clienţilor recurenţi se situează la 800 de lei.
Aproximativ 45% dintre produse provin de la producători locali, iar restul sunt importate din ţări precum Italia, Turcia şi Germania.
"Cu o prezenţă de aproape 10 ani pe piaţa locală, am debutat iniţial cu un portofoliu de produse dedicate în special industriei de HoReCa, sub brandul Horeca Trading Distribution. Pandemia de Covid-19 ne-a determinat însă să ne extindem portofoliu, ţinând cont că a blocat întregul domeniu. Astăzi, ne adresăm în special companiilor mici şi mijlocii de la nivel local, dar în ultimii ani am reuşit să ajungem şi la jucătorii de pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria prin intermediul marketplace-urilor şi în curând vom ajunge prin acelaşi proces şi în Polonia şi Grecia. Toate aceste schimbări ne-au împins şi către o schimbare a identităţii noastre de brand, astfel că de anul acesta am devenit HTD Shop", a declarat Irina Zamfir, fondatoarea HTD Shop.
HTD Shop îşi propune să devină o platformă integrată unde companiile găsesc toate produsele esenţiale într-un singur loc.
"Viziunea noastră este să devenim furnizorul principal şi de încredere pentru toate nevoile non-food ale firmelor, de la cele mici până la marile corporaţii. Ne dorim să eficientizăm întregul proces de achiziţionare şi investim în permanenţă în digitalizare şi tehnologie. Anul acesta am bugetat circa 15% din cifra de afaceri, mai exact 225.000 euro pentru investiţii în automatizări şi în sisteme bazate pe inteligenţă artificială. Pe lângă toate acestea, suntem flexibili în faţa nevoilor clienţilor noştri şi ne diversificăm în permanenţă gama de produse pe baza feedback-ului primit din partea acestora", a mai adăugat Irina Zamfir.
Cu o viziune şi misiune mai clare, în urma procesului de rebranding, HTD Shop îşi consolidează poziţia de jucător important şi partener de încredere pentru companiile din diverse industrii şi urmăreşte o dezvoltare pe orizontală. Axată pe inovaţie şi eficienţă, HTD Shop este pregătită să răspundă provocărilor pieţei şi să ofere soluţii complete pentru clienţii săi din Europa. Compania se bazează pe valori precum inovaţia, colaborarea şi sustenabilitatea, asigurând totodată o relaţie umană, eficientă şi transparentă cu fiecare client.
Opinia Cititorului