Ciocolata Poiana se bucură, de 14 ani, de încrederea celui mai mare număr de consumatori, fiind marca de ciocolată numărul 1 în România.
Prin intermediul companiei GfK, Poiana a realizat un studiu naţional în perioada 23 iulie - 5 august 2009, pe un eşantion de 400 de respondenţi, reprezentativ la nivelul întregii populaţii, cu vârsta între 18-45 ani. Peste 53% dintre cei chestionaţi consideră ca lucrurile simple sunt cele care reuşesc să-i facă să se simtă mai bine, înseninâdu-le ziua. Spre exemplu, pentru 23% dintre români, o zi de mâine mai frumoasă este dată de o excursie, o vacanţă, o călătorie, fie ea şi de mai scurtă durată. 12% dintre ei au o zi mai frumoasă atunci când sunt împreună sau se revăd cu cei dragi, când petrec timp liber cu persoana iubită. Pentru 11% dintre români bucuriile cele mai mari sunt aduse de lucrurile mai puţin costisitoare, precum mici cadouri, flori, dulciuri sau chiar animale de companie. Doar 1 din 4 români menţionează spontan că o zi de mâine mai frumoasă ar fi dată de un câştig material substanţial, precum obţinerea unei sume importante de bani sau dobândirea unei case, maşini sau câştig la loto.
Poiana este prima alegere a consumatorilor de ciocolată din România, fiind consumată în peste 50% din gospodării în ultimele 12 luni. 8 din 10 români au consumat cel puţin o dată ciocolata Poiana. Potrivit GfK, peste 98% dintre români recunosc Poiana ca fiind ciocolata cu cea mai mare notorietate.
Anul trecut, peste 35 de milioane de tabletele Poiana au fost alese de consumatorii care au avut încredere în Poiana.
Kraft Foods are 100.000 de angajaţi care lucrează la mărcile celebre americane, precum brânzeturile, gustările şi sosurile Kraft, cafelele Maxwell House şi mezelurile Oscar Mayer, la mărci globale puternice, precum biscuiţii Oreo şi LU, cremele de brânză Philadelphia, cafelele Jacobs şi Carte Noire, ciocolata Milka, Côte d"Or şi Toblerone, Poiana. Kraft Foods (NYSE: KFT) este cea de-a doua companie de top din industria alimentară, cu venituri anuale de $42 miliarde. Compania este membră Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor"s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.
Compania a lansat pentru perioada 1 septembrie - 30 noiembrie o promoţie în care orice consumator poate participa, pentru premiile puse în joc, trimiţând codul unic din interiorul ambalajului unei tablete de ciocolată Poiana împreună cu dorinţa a cărei împlinire i-ar face ziua de mâine mai frumoasă prin SMS, prin email sau prin poştă. Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragerile la sorţi ce vor avea loc de cel puţin o dată pe lună pe durata campaniei (septembrie, octombrie şi noiembrie).