Cisco a adus câteva îmbunătăţiri soluţiei de videoconferinţe Webex, urmărind să ofere experienţe stabile şi sigure utilizatorilor.
Potrivit unui comunicat al companiei, Webex a înregistrat peste 500 de milioane de participanţi în aprilie, care au generat 25 de miliarde de minute de întâlniri, mai mult decât triplul volumului mediu. În acest context, Webex a investit în extinderea capacităţilor sale la nivel global, în prezent platforma rulând la o capacitate de trei ori mai mare faţă de capacitatea anterioară.
"Angajaţii, guvernele, furnizorii de servicii medicale şi mulţi alţii au nevoie de servicii fiabile, care să asigure conectivitate şi securitate, menţinând în acelaşi timp productivitatea, iar aceasta este una dintre priorităţile noastre", declară Javed Khan, vicepreşedinte-director general în cadrul Cisco Collaboration Group, adăugând: "Chiar înainte de pandemie, Cisco era cunoscut ca unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de colaborare din lume, oferind suport pentru aproape jumătate din sesiunile de videoconferinţe la nivel mondial. În prezent, susţinem o capacitate de trei ori mai mare decât volumul normal".
Totodată, compania a extins instrumentele de prevenire a scurgerilor de date (DLP), Legal Hold şi eDiscovery în Webex Meetings, lucru care oferă un nivel fără precedent de securitate şi protecţie pentru întregul conţinut al unei sesiuni - înregistrări, transcrieri, crearea de acţiuni şi elemente de evidenţiere. De asemenea, compania a extins opţiunile de criptare end-to-end pentru a include criptarea AES 256 biţi cu modul GCM, oferind o protecţie sporită pentru datele generate din sesiunile de întâlniri, dar şi rezistenţă împotriva modificărilor.
În plus, Cisco a integrat în Control Hub o funcţionalitate UC (Unified Communications) în cloud, care simplifică fluxurile de lucru IT pentru implementări hibride şi analize Webex Calling extinse.
Pentru simplificarea lucrului de oriunde, compania a integrat Webex Teams cu Box, cea mai importantă platformă de gestionare a conţinutului cloud care este utilizată de 68% din companiile din Fortune 500 şi de aproape 100.000 de companii la nivel global. Webex Teams include capabilităţi de partajare a fişierelor, foarte sigure şi uşor de utilizat. Acum, clienţii pot alege să folosească Box, dar şi oricare alte platforme cu care se integrează compania.
Pe partea serviciilor de asistenţă medicală la distanţă, compania a integrat Webex cu Epic, un program software pentru evidenţa electronică a datelor medicale, care le permite furnizorilor de servicii medicale să utilizeze Webex Teams pentru o consultaţie video cu un pacient, pentru revizuirea istoricului medical şi actualizarea informaţiilor clinice. Pacienţii nu trebuie să descarce nimic - pur şi simplu se conectează la sesiunea securizată prin intermediul unui browser web şi obţin ajutorul de care au nevoie. Peste 250 de milioane de pacienţi au dosare medicale electronice în Epic.