Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis menţinerea suspendării de la difuzare a numai două din cele cinci spoturi HVB BpL pînă la efectuarea unor adăugiri în materialul publicitar, ca urmare a unei întîlniri între reprezentanţii HVB BpL, Brands & Bears şi CNA.
Potrivit unui comunicat al HVB Banca pentru Locuinţe, "adoptarea unei decizii în absenţă împotriva celui acuzat nu este o soluţie fericită, neacordînd pîrîtului dreptul de a se apăra şi a prezenta propriile opţiuni. Dovada corectitudinii demersului nostru rezidă tocmai în revenirile succesive ale Consiliului şi difuzarea la această oră, nemodificate, a trei din cele cinci spoturi; decizia de interzicere a spoturilor unei companii nu trebuie văzută ca o problemă de rezolvat exclusiv între televiziuni şi CNA, fiind de dorit comunicarea deciziilor şi către proprietarii spoturilor - aflarea unei asemenea măsuri indirect prin mass-media putînd avea repercursiuni serioase la nivel de imagine pentru companii".
De asemenea, HVB Banca pentru Locuinţe mai acuză inconsecvenţa unor acţiuni CNA care la data de 6 decembrie a interzis unul din cele cinci spoturi HVB BpL, în după-amiaza zilei de 8 decembrie - toate cele cinci, iar în cursul serii de 8 decembrie - trei, pentru ca în cursul zilei de 9 decembrie să suspende doar două, probleme care s-ar fi putut înlătura printr-o comunicare directă cu compania, prin explicarea specificului afacerii.
Banca mai precizează, referitor la condiţiile expuse de bancă în materialele sale de prezentare, inclusiv spoturile publicitare, că acestea sînt corecte şi aprobate de Banca Naţională a României, potrivit legii, prin documentul "Condiţii Generale ale contractelor de economisire-creditare (CGC)" şi consideră că textele în discuţie sînt exacte şi nu pot fi considerate publicitate înşelătoare.