Coca-Cola România intră pe piaţa băuturilor sport prin lansarea Powerade - băutura care face diferenţa în sport. Powerade este băutura sport ce răspunde nevoilor de susţinere fizică a persoanelor active, asigurând o hidratare optimă şi un tonus sporit. Powerade potoleşte setea, compensând totodată deficitul de minerale şi pierderile de energie din timpul activităţilor sportive sau al oricărei activităţi fizice solicitante.
"Powerade, băutura sport oficială a campionatelor Euro 2008 şi a Jocurilor Olimpice 2008 este acum în România" declara Dana Ichim, Group Brand Manager Hydration Adriatic & Balkans Business Unit. "Compania noastră este un suporter activ al sporturilor profesioniste, dar încurajează în egală măsură şi celelalte activităţi sportive menite să menţină oamenii sănătoşi şi în formă. De aceea, lansarea Powerade pe piaţa românească este o mişcare firească, de a răspunde nevoilor clienţilor noştri activi, sociabili, în pas cu moda şi orientaţi spre performanţă".
Powerade a fost creat ţinând cont de nevoile persoanelor active de a îşi îmbunătăţi performanţa, pentru a oferi hidratare înainte, în timpul şi după activitatea fizică. Pe piaţa românească, Powerade este disponibil în ambalaje de 500 ml cu design inovator şi ergonomic, prevăzute cu "sport cap", pentru o manevrare uşoară în timpul activităţilor sportive. Gama Powerade include trei variante: Mountain Blast, Orange şi Citrus.
Categoria băuturilor sport evoluează rapid, cu o rată de creştere de 40% în Europa, peste media celorlaltor băuturi răcoritoare. Piaţa românească a băuturilor sport a început să prindă contur, ca rezultat al sporirii interesului românilor pentru un stil de viaţă activ.
Powerade s-a lansat ca băutură de dozator in 1988, după care s-a răspândit pe întreg teritoriul Statelor Unite, ca băutură ambalată, în 1992. De la introducerea sa, Powerade a impulsionat inovaţia în categoria băuturilor sport, fiind prezent la ora actuală în 81 de state pe toate cele 4 continente şi oferit în 29 de variante.