COCA-COLA invită fanii din întreaga lume să celebreze fotbalul

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 25 septembrie 2009

Compania Coca-Cola a prezentat elemente din campania globală de marketing, inspirate din dansurile traditionale festive din Africa, gazda ediţiei 2010 a Cupei Mondiale FIFA. Campania, ce are în vedere sprijinirea cunoscutului eveniment sportiv, a fost elaborată în spiritul actualei platforme a brandului Coca-Cola, cunoscută sub denumirea "Open Happiness" ("Deschide şi savurează fericirea").

Campania, prezentată în cadrul unei conferinţe internaţionale de presă la care a participat Preşedintele şi Directorul Executiv Coca-Cola, Muhtar Kent şi Preşedintele FIFA Jospeh S. Blatter, şi care a avut loc la sediul FIFA, invită fanii să îşi exprime optimismul şi pasiunea pentru fotbal prin intermediul unor dansuri de celebrare a bucuriei.

Elementul principal al campaniei Coca-Cola consta in recunoaşterea în premieră a celui mai bun dans de exprimare a bucuriei unui jucător pe parcursul derularii campionatului.

Campania mai include compunerea unui imn, spoturi publicitare prezentate în întreaga lume, un program online, ambalaje comemorative şi Turul Cupei prin 86 de ţări, ce vor găzdui Cupa Mondială FIFA timp de 3 zile.

"Pasiunea oamenilor din întreaga lume pentru fotbal este fără egal şi constituie cea mai bună platformă de conectare cu fanii din toate ţările unde Coca-Cola este prezentă.", a spus Muhtar Kent, Preşedintele şi Directorul Executiv al companiei Coca-Cola. "Programele noastre de sprijinire a Cupei Mondiale FIFA 2010, ca de exemplu Turul Cupei, vor da posibilitatea fanilor să traiasca emoţia şi spectacolul grandios oferit de evenimentele fotbalistice indiferent de locul unde trăiesc. Şi, ca toţi fanii fotbalului, Coca-Cola aşteaptă cu nerăbdare Cupa Mondială FIFA 2010, care va avea loc pentru prima dată în istorie, pe continentul african."

Campania începe cu Turul Cupei Mondiale FIFA organizat de Coca-Cola, în cadrul căreia Cupa va trece prin 86 de ţări, inclusiv toate tarile africane. Lansarea oficială a turului a avut loc astăzi, în prezenţa Preşedintelului Blatter şi a D-lui Kent care au dat startul călătoriei Cupei în jurul lumii. Cupa Mondială FIFA va fi transportată în cursul acestei săptămâni de la Zurich la Cairo, primul oraş inclus în acest tur.

"Experienta internationala si expertiza în domeniul marketingului a partenerului nostru Coca-Cola constituie un beneficiu imens pentru consolidarea fotbalului şi ne ajută să transmitem multor oameni pasiunea pentru acest sport", a spus Joseph S. Blatter, preşedintele FIFA. "Această campanie reuseste sa surprinda atât spiritul unic al continentului african cât şi diferitele modalităţi de celebrare a victoriei specifice fotbalului."

"Fotbalul, în special in timpul Cupei Mondiale, ajuta oamenii să se relaxeze şi să îşi exprime pasiunea pentru acest sport în mod spontan", a spus Joe Tripodi, Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola. "Această afirmaţie este cu atât mai adevărată atunci când vorbim despre fotbalul african, în care de multe ori întâlnim multă pasiune si culoare in exprimarea modului de sărbătorire a bucuriei, atat pe stadion cat şi în afara acestuia. Acest spirit stă la baza întregii noastre campanii."

În lunile urmatoare, o serie de programe vor fi lansate, cu scopul de a aduce fanii mai aproape de experienţa oferită de acest eveniment sportiv. Unul din elementele principale il reprezinta spotul publicitar cu Roger Milla - legendarul fotbalist din Camerun, faimos pentru dansul de sarbatorire a victoriei de la Campionatul Mondial organizat în Italia în 1990. Milioane de oameni din întreaga lume îşi amintesc că Milla este primul jucator care a dansat pentru a sarbatori marcarea unui gol. Milla a venit la Zurich pentru a prezenta noul spot.

Elementele campaniei globale vor mai include:

Turul Cupei Mondiale FIFA organizat de Coca-Cola

Cel mai mare trofeu fotbalistic este pregătit pentru cea mai mare calatorie din istorie ce se va desfăşura în cadrul Turului Cupei Mondiale FIFA 2010 organizat de Coca-Cola. Bilete gratuite pentru participarea la Turul Cupei vor fi disponibile pentru consumatorii Coca-Cola prin intermediul promotiilor desfasurate in tarile incluse in acest traseu.

Fanii vor putea participa la diferite evenimente interactive şi se pot bucura de multe alte surse de distracţie. O echipă condusă de renumitul regizor Jeremy Gilley, autorul proiectului Peace One Day va crea o serie de filme de scurt metraj centrate pe călătoria cupei pe continentul african.

Premiul Coca-Cola Celebration

Pentru prima dată în istorie, Coca-Cola va premia cea mai spectaculoasa manifestare a bucuriei la inscrierea unui gol. Fanii vor putea vota online golul câştigător. Pentru fiecare gol înscris la Cupa Mondială FIFA 2010 şi sărbătorit printr-un dans, Coca-Cola va face o donaţie suplimentară în cadrul programului "Apă pentru şcoli" care ajută instituţiile de învăţământ să aibă acces la apa potabilă.

Cea mai lungă sărbătoare din lume

Coca-Cola invită toţi fanii fotbalului să filmeze şi să trimita pe site-ul Coca-Cola propriile lor inregistrari ale modului propriu de sarbatorire a marcarii golurilor. Clipurile vor fi montate in asa fel incat sa formeze o serie continuă de fimuleţe de celebrare a bucuriei care vor fi disponibile pe site. Participantii vor avea posibilitatea de a câştiga numeroase premii.

Publicitate

Coca-Cola a creat în cadrul acestei campanii trei spoturi publicitare:

"Roger Milla", ce arată modul in care acesta i-a inspirat pe fotbalişti sa sarbatoreasca marcarea golurilor, influentandu-se din dansurile africane;

"Căutarea", o poveste animată despre un fotbalist in cautarea modului perfect de săbătorire a macarii unui gol;

"Graniţe", un clip care prezintă diferite momente comice din cadrul călătoriei Cupa Mondială FIFA 2010 organizate în jurul lumii.

Imnul solistului K"Naan

Talentatul cântăreţ somalez de hip-hop K"Naan a înregistrat special pentru acest eveniment o melodie de inspiraţie africană, un remix al melodiei "Wavin" Flag", ca imn al programului iniţiat de Coca-Cola pentru Cupa Mondială FIFA 2010. Melodia va fi folosită ca fundal sonor al întregii campanii, inclusiv coloană sonoră pentru toate spoturile publicitare prezentate în cadrul evenimentelor Turului Cupei mondiale FIFA organizat de Coca-Cola.

Coca-Cola prezintă: Documentarul Celebrarea golului

Coca-Cola va produce un documentar de 60 de minute ce va prezenta poveştile din spatele celor mai faimoase moduri de celebrare a marcarii unui gol, dar si jucătorii ce vor participa la Cupa Mondială FIFA 2010 în timp ce aceştia îşi pregătesc mişcările de celebrare inspirate din dansurile africane. Documentarul va fi difuzat în întreaga lume în cadrul evenimentului de lansare a Cupei Mondiale FIFA 2010.

Ambalaje comemorative

Consumatorii din întreaga lume pot achiziţiona ambalaje speciale Coca-Cola create pentru a marca momentul Cupei Mondiale FIFA 2010, cu o grafică dinamică şi imagini din lumea fotbalului.

Tabăra de fotbal Coca-Cola

250 de adolescenţi din întreaga lume vor putea participa la o tabără specială de fotbal găzduită de Coca-Cola in Pretoria, Africa de Sud, în cadrul Campionatului Cupei Mondiale FIFA. Tabăra va încuraja tinerii să continue să fie activi prin practicarea sportului şi va include antrenamente, demonstraţii, participarea unor antrenori celebri şi un campionat.

Purtătorii de steaguri Coca-Cola

Încă odată, Coca-Cola oferă tinerilor fani ai fotbalului din întreaga lume şansa de a fi purători oficiali ai steagurilor şi de a introduce echipele care vor intra în teren la meciurile desfăşurate în cadrul Cupei Mondiale FIFA 2010.

Compania Coca-Cola a încheiat un partneriat oficial cu FIFA încă din 1974 şi este sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFA începând cu 1978. Coca-Cola a fost prezenta pe stadion prin mesaje publicitare la fiecare ediţie a Cupei Mondiale FIFA încă din 1950 şi este un suporter pe termen lung al fotbalului la toate nivelurile.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor săi aproape 500 de mărci de băuturi carbogazoase şi necarbogazoase. Pe lângă Coca-Cola, care este recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, portofoliul companiei mai include alte 12 mărci în valoare de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, POWERADE, Minute Maid şi Georgia Coffee.

Cupa Mondială FIFA 2010 va avea loc în Africa de Sud, începând cu data de 11 iunie. Este pentru prima dată când cele 32 de echipe finaliste intră în competiţie pentru cel mai râvnit trofeu pe continentul african. Finala se va juca pe data de 11 iulie 2010 pe stadionul din Joannesburg. Tragerea finală la sorţi pentru stabilirea grupelor urmează să aibă loc în Cape Town pe 4 decembrie 2009.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb