Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty: o băutură cu arome de fructe şi extracte de plante: caise şi pin, mure şi ienupăr, mere şi soc.
"Coca-Cola este un brand care a reuşit mereu să aducă oamenii împreună, oferindu-le de-a lungul timpului nu doar simple pro-duse, ci adevărate experienţe, surprizătoare şi relevante. În spiri-tul acestei misiuni, inovăm permanent, în linie cu preferinţele con-sumatorilor noştri. Prin Coca-Cola Specialty, mizăm pe două atribute puternice: readucerea în prim plan a sticlei retro şi cele 3 combinaţii de arome neaşteptate care oferă un gust original şi contemporan. Coca-Cola Specialty şi conceptul de comunicare "More than retro" ("Mai mult decât retro") sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care ştiu să se bucure de tot ce e mai bun din tre-cut şi din prezent.", a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România, potrivit unui comunicat al companiei.
Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploieşti şi este disponibilă deja în magazinele din ţară, în sticla de sticlă de 250 ml.