Turoperatorul Cocktail Holidays încheie anul 2016 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, în creştere cu 2%. Pentru 2017 estimează păstrarea trendului de creştere înregistat în ultimii ani, mizând pe consolidare pe piaţa de călătorii.
Dan Goicea, manager Cocktail Holidays, a declarat: "A fost un an destul de bun pentru turism, în ciuda tututor previziunilor sumbre, după atacuri şi atentate, evenimente care ne-au pus în situaţia să oferim destinaţii noi, din vestul Europei, şi să ne folosim la maximum experienţa acumulată în 24 de ani de turism".
Compania a deservit anul trecut un număr de peste 21.000 de turişti, în creştere cu 5% faţă de 2015. Cei mai mulţi au preferat destinaţii ca Grecia, Spania, Portugalia, Croaţia, Muntenegru şi Turcia. Pachetul mediu cu avionul şi toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 600 de euro/persoană, pentru Portugalia de 800 de euro/persoană, pentru Spania de 700 de euro/persoană, iar pentru Turcia de 650 de euro/persoană.
Circuitele organizate de Cocktail Holidays în Portugalia, Israel, Scandinavia, Thailanda, Turcia, Maroc au crescut anul trecut cu 5%, pachetele sociale, fără limită de vârstă, au crescut cu 10%, iar cererea pentru vacanţe exotice, pentru destinaţii precum Madeira, Zanzibar, Sri Lanka, Thailanda şi Maldive, la un tarif mediu de 1.760 de euro/persoană, a crescut cu 10%.
Potrivit agenţiei, destinaţiile preferate de turişti pentru 2017 sunt Grecia (insulele Kos, Creta, Rodos, Santorini, Mykonos, Corfu, Zakynthos), Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Costa del Sol, Costa Blanca), Portugalia (Algarve), Turcia (Antalya şi Bodrum) şi Muntenegru, pentru care Cocktail Holidays a programat zboruri charter din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara, dar şi România, pentru care turoperatorul estimează o creştere mai mare a vânzărilor datorită acordării tichetelor de vacanţă cu valoare de 1.450 de lei pentru fiecare bugetar.
Dan Goicea a precizat: "Suntem încă în perioada de Early Booking şi cele mai multe rezervări s-au făcut pentru Grecia, Spania şi Portugalia în cazul destinaţiilor externe, românii fiind deja conştienţi de avantajele rezervării din timp. Însă pentru că tot mai mulţi dintre ei au două sau trei vacanţe pe an, anul acesta ne aşteptăm la o creştere a cererii pentru destinaţiile interne. Cocktail Holidays acceptă plata vacanţelor cu vouchere de vacanţă".
Prompt Service Travel Company activează de peste 24 de ani pe piaţa vacanţelor. Cocktail Holidays este brandul turistic al Prompt Service Travel Company, lansat în urmă cu 12 ani. Turoperatorul a diversificat destinaţiile de charter încă din anul 1995, când a introdus sejururile către Creta. Între timp, oferta de chartere a Cocktail Holidays s-a diversificat, compania operând peste 25 de destinaţii charter în anul 2016. Din 2005, compania a început operarea charterelor şi din afara Bucureştiului. În prezent, Cocktail Holidays operează chartere din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.