Computer Generated Solutions (CGS) România, companie de business process outsourcing (BPO), a anunţat miercuri că vizează creşterea echipei în următoarea perioadă cu circa 450 angajaţi noi precizând că cererea de servicii de suport înregistrată de companie este în creştere chiar şi în contextul pandemiei de coronavirus.
În această perioadă compania este în căutare de angajaţi noi pentru poziţii de specialişti, reprezentanţi relaţii clienţi, referenţi financiari, dar şi tehnicieni sau helpdesk cu abilităţi diverse.
De asemenea, aceste posturi presupun cunoaşterea unei limbi străine, de la cele clasice: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, până la cele mai exotice cum ar fi olandeza, greaca sau poloneza.
"Chiar şi în această perioadă extrem de dificilă, în care multe industrii nu doar că nu mai recrutează, dar fac concedieri sau trimit personalul în şomaj tehnic, CGS România va continua angajările deoarece cererea de servicii de suport care vine spre noi este în creştere. Angajările le facem, în acest moment, în special pentru a integra contractele nou semnate în această perioadă, dar şi ca urmare a lărgirii celor existente. Faptul că multe business-uri s-au mutat online, iar multe companii care au centre de suport în Asia - lovită puternic de situaţia de pandemie, face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească. Drept urmare, suntem implicaţi în diverse proiecte de customer support, technical support, dar şi back-office", a declarat Vladimir Sterescu, country manager CGS România.