Compania americană de Computer Generated Solutions şi-a extins prezenţa din România prin inaugurarea centrului său pentru Europa, Computer Generated Solutions Europe, S.R.L. (CGS Europe), la aproape un an de la finalizarea preluării celei mai mari companii de call-center din Romania, EasyCall, în luna octombrie 2006, informează PRNewswire.
În funcţia de director general al CGS Europe şi al CGS Europe Software Development Center a fost numit Florin Chiutu.
Acesta a declarat: "România şi Comunitatea Europeană oferă oportunităţi imense pentru creşterea strategică atât în ceea ce priveşte sprijinul acordat actualilor noştrii clienţi multinaţionali cât şi pentru noi oportunităţi în domeniul outsourcing".
În prima fază, CGS Europe şi noul Software Development Center se vor concentra pe aplicaţiile de tip client-server şi dezvoltarea de software pentru aplicaţiile de tip business precum Microsoft Dynamics AX (TM). Ulterior, compania intenţionează să-şi extindă operaţiunile, atât la CGS România, cât şi la CGS Europe prin operaţiuni în sectoarele call center şi operaţiuni de dezvoltare de software.
Computer Generated Solutions CGS este unul dintre liderii pieţei americane în domeniul serviciilor de integrare de sisteme, software şi training. Anul trecut, Easycall Comunicaţii, cea mai mare companie de call-center de pe piaţa românească, a fost achiziţionată de GCS. În momentul preluării, EasyCall era o firmă cu 600 de angajaţi cu o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro şi un profit de 50.000 de euro.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 15.11.2007, 20:51)
oribil
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 15.10.2009, 17:13)
pai de ce?