Viitorii mari regizori au ocazia să se afirme încă din adolescenţă. "Campania Filme scurte şi haioase - Bucharest Best Comedy Film Festival Junior ", realizată în parteneriat cu Academia Studiourilor Buftea, îşi propune să trezească în rândul adolescenţilor interesul faţă de filmul de comedie.
Va fi lansat un concurs pentru a selecţiona 10 filme scurte şi haioase, filmate cu telefonul mobil, realizate de către adolescenţi ,vârsta maximă 18 ani. Tema acestei ediţii a campaniei este: "De ce ai nevoie de un prieten?". Sunt acceptate şi filmele scurte realizate în tabere şi şcoli de vară, precum şi cele realizate în acest an. Organizatorii festivalului vor pune la dispoziţia celor selectaţi materiale de promovare ale campaniei şi asistenţă pentru realizarea filmului - dacă este necesar. Conform organizatorilor, scopul principal al festivalului este promovarea filmului de comedie - o nişă unde cererea pentru consum este mare şi competiţia aproape inexistenta. Campania are următoarele "borne": "Cursuri online, mentor-participanţi (prezentarea temelor campaniei, indicaţii privind realizarea filmelor, menţiuni privind formate şi montaj): 15-30 octombrie; înscrierea filmelor în competiţie: 1 - 30 noiembrie; postarea lor pe YouTube: de către organizatorii festivalului; jurizarea va fi realizată de public - primele 10 filme care vor avea cele mai multe vizualizări vor intra în competiţia finală; filmul câştigător va fi desemnat de juriul festivalului şi va fi premiat la Gala în ultima zi a festivalului; primele 10 filme vor fi difuzate la televiziunea Comedy Est şi Cinemaraton iar primele trei filme vor beneficia de premii; durata filmelor nu trebuie să depăşească 3 minute; vârsta participanţilor realizatori nu trebuie să depăşească 18 ani; toate filmele trebuie realizate cu telefonul mobil". Organizatorii sunt convinşi că educaţia cinematografică a tinerilor prin activităţi interactive poate contribui la dezvoltarea publicului pentru filme de calitate.