Eurolife FFH introduce, în pachetele de asigurare pentru călătoriile în străinătate un beneficiu inovator pentru piaţa de profil - serviciul de telemedicină. Astfel, de acum, clienţii beneficiază de consultaţii medicale, la distanţă, online sau la telefon, pe toată durata călătoriei, în cazul în care se confruntă cu o situaţie medicală şi au nevoie de un sfat de specialitate, conform unui comunicat remis redacţiei.
Acoperirea a fost inclusă pentru a răspunde realităţilor actuale, disconfortul prezentării într-o unitate spitalicească din străinătate, chiar şi pentru afecţiuni minore, putând fi evitat printr-o discuţie imediată, pe telefon, cu un medic specialist. Serviciul este disponibil 24/7 şi asigură acces la peste 21 de specialităţi medicale, printre care medicină generală, pediatrie, medicină internă, reumatologie, nutriţie, diabet şi boli metabolice etc. Acesta este oferit în parteneriat cu Telios, prima companie de telemedicină din România.
"În fiecare zi, lucrăm să ne respectăm promisiunile faţă de partenerii şi clienţii noştri, prin oferirea unor produse diferite, uşor de înţeles şi cu beneficii multiple. Introducerea serviciului de telemedicină este o noutate pentru piaţa asigurărilor de călătorie, şi suntem mândri că putem să asigurăm clienţilor noştri, accesul la un produs unic care ţine cont de nevoile lor în cele mai dificile situaţii. Împreună cu partenerii noştri de la Telios, sperăm ca un număr tot mai mare de turişti să aprecieze şi să găsească util produsul de asigurare de la Eurolife FFH care le aduce inclusiv acces imediat, online sau pe telefon, la un doctor atunci când sunt în vacanţă", a declarat Anita Niţulescu, CEO Eurolife FFH Asigurări România.
"Telios Care este primul şi singurul furnizor de servicii de telemedicină din România şi ne bucurăm să putem extinde acoperirea oferită de serviciile noastre către clienţii Eurolife FFH. Prin intermediul acestui program, utilizatorii asigurărilor de călătorie vor putea primi un răspuns imediat, 24/7, la eventualele provocări medicale pe care le-ar putea întâmpina şi vor găsi îndrumarea necesară pentru a-şi putea continua călătoria în siguranţă. Suntem deosebit de încântaţi să iniţiem parteneriatul cu Eurolife FFH şi să putem oferi un produs inovator de telemedicină care răspunde celor mai înalte standarde de excelenţă în domeniu, precum şi nevoilor în continuă evoluţie ale utilizatorilor", a declarat Philip Choban, CEO Telios Care S.A.
Consultaţiile cu medicii Telios pot avea loc la orice oră din zi, şi nu există limită de timp pentru discuţia cu medicul repartizat. E ca şi o vizită la medic, doar că de această dată, vine medicul la pacient. La sfârşitul consilierii, medicul Telios va oferi clientului un tratament specific adaptat nevoii. Consultaţia nu se termina însă aici. Pentru că în 48 de ore de la consultaţie, un specialist Telios va reveni pentru a verifica starea de sănătate a pacientului.
Asigurarea pentru călătoriile în străinătate de la Eurolife FFH a fost lansată la sfârşitul anului 2018, în scurt timp reuşind să fie preferată de un număr semnificativ de clienţi şi parteneri. La nivelul anului 2021, primele brute subscrise au înregistrat un avans de 150%, comparativ cu anul 2020, pe toate canalele în care este disponibil: online, parteneriate cu agenţii de turism, brokeri.