Continental Hotels anunţă rezultatele financiare pentru primele nouă luni ale anului şi demonstrează adaptabilitatea şi rezilienţa în faţa provocărilor post-pandemice. Potrivit comunicatului remis redacţiei, Continental Hotels a atins o cifră de afaceri de 170,133,000 lei, o creştere de 18% faţă de anul 2019, anul de dinainte de pandemie.
În acest an, se estimează o creştere a veniturilor între 4-6%.
"Pentru 2024, estimăm o creştere a veniturilor între 4-6%, cu toate că anticipăm ca acest surplus să fie absorbit în mare măsură de taxe, costuri salariale şi cheltuieli cu marfa. Între timp, rata de ocupare a hotelurilor se află la 3 puncte procentuale sub nivelul de referinţă din 2019, cu o creştere de 2% faţă de 2023, reflectând încrederea continuă a clienţilor în serviciile noastre," a declarat Radu Enache, Preşedinte - Director General Continental Hotels. "Tariful mediu a crescut moderat, cu 5% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2023, o ajustare ce reflectă atât temperarea puterii de cumpărare, cât şi presiunile crescute ale costurilor, în special în sectorul alimentar şi al salariilor", a adaugat acesta.
Anul trecut, Continental Hotels a direcţionat 9% din veniturile sale operaţionale către investiţii strategice, având ca obiectiv principal îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi eficientizarea
operaţiunilor. Printre proiectele majore s-a numărat extinderea şi rebranduirea hotelului din Suceava. Acesta are o nouă denumire MyContinental şi a fost extins de la 64 la 96 de camere,
oferind oaspeţilor o experienţă superioară de cazare. De asemenea, camerele hotelului din Arad au beneficiat de modernizări menite să sporească confortul şi calitatea facilităţilor oferite.
Pentru perioada 2024-2026, Continental Hotels anticipează investiţii de până la 20 de milioane de euro. Vor fi îmbunătăţite infrastructura şi serviciile oferite şi se va implementa o strategie de sustenabilitate conform directivelor ESG europene.
În ce priveşte numărul de angajaţi, la nivel naţional, acesta rămâne cu 15% mai mic comparativ cu perioada pre-pandemică.. Cu toate acestea, în acest an, echipa Continental Hotels s-a menţinut stabilă faţă de anul trecut, reflectând angajamentul faţă de o echipă dedicată. În plus, fluctuaţia de personal a scăzut cu 3 puncte procentuale faţă de 2019.
Succesul campaniei de marketing #STIUPECINEVA a crescut ponderea clienţilor direcţi, care reprezintă acum peste 50% din totalul clienţilor individuali, consolidând astfel relaţia noastră directă cu aceştia.
Comparativ cu perioada pre-pandemică, cererea totală a revenit la nivelul din 2019, iar tariful mediu a crescut proporţional cu rata inflaţiei din perioada 2019-2024. Proporţia clienţilor români
a crescut la 62% în 2024, comparativ cu 56% în 2019, ca rezultat al reorientării turismului în perioada pandemică.
De asemenea, utilizarea platformelor online de rezervări a crescut semnificativ, iar rezervările directe au urcat la 54% din total.
Continental Hotels SA are o tradiţie de 33 de ani pe piaţa turistică din ţară şi este prezent în Bucureşti, Arad, Oradea, Sibiu, Constanţa, Tîrgu Mureş, Drobeta Turnu Severin şi Suceava.