CORPORATE WATCH

F.A.
Ziarul BURSA #Companii / 10 mai 2010

TOTAL SOFT: CREDIT DE PÂNĂ LA 8 MILIOANE DE EURO, GARANTAT CU ACŢIUNI

Smart Investment Software Solutions (SISS), acţionarul majoritar al Total Soft, cu 94%, va încheia un contract de credit cu o valoare de până la 8 milioane euro cu Alpha Bank, pe care îl va garanta cu propriile părţi sociale, precum şi cu acţiunile deţinute la producătorul de soluţii pentru afaceri. SISS este deţinută în totalitate de compania cipriotă Ferabosco Investments Limited. Contractul de credit va fi încheiat de SISS cu Alpha Bank A.E., în calitate de organizator şi creditor, Alpha Bank A.E., sucursala Londra, în calitate de intermediar şi cu Alpha Bank România, în calitate de agent de garantare, cont bancar şi creditor. De asemenea, SISS va contracta de la Alpha Bank România o facilitate de credit, în valoare de un milion euro, care fi utilizată împreună cu Total Soft. Facilitatea va fi acoperită cu o garanţie reală mobiliară asupra conturilor curente ale SISS deschise la Alpha Bank România, precum şi cu o garanţie reală mobiliară asupra depozitului de două milioane de euro constituit în contul Total Soft, deschis la Alpha Bank România, informează Mediafax. Total Soft, producător român de soluţii informatice pentru afaceri, ţinteşte majorarea vân-zărilor cu 20%, la 24 milioane euro, şi un profitul înainte de plata dobânzilor, taxelor, deprecierii şi amortizării (EBITDA) de 6 milioane euro. Ca obiective pe termen mediu, compania pregăteşte lansarea sistemului Charisma ERP pe web (2011) şi creşterea, până în 2014, a veniturilor provenite din vânzările realizate pe piaţa externă la 50%.

GEDEON RICHTER: VÂNZĂRILE AU CRESCUT CU 10,9% ÎN PRIMUL TRIMESTRU

Vânzările Gedeon Richter în România au crescut cu 10,9% în primul trimestru, la 40,7 milioane de euro, de la 36,7 milioane de euro în primele trei luni ale anului trecut, susţinute de aprecierea leului în raport cu moneda europeană. Pe piaţa produselor farmaceutice, vânzările au crescut cu 27,1%, la 7,5 milioane de euro.

"Ca urmare a modificării reglementărilor, piaţa farmaceutică din România a fost afectată tot mai mult de întârzieri la plată şi de aplicarea unor reduceri de preţuri", se arată în raportul financiar al grupului ungar, citat de Mediafax. Afacerile de dis-tribuţie şi retail de produse farmaceutice au generat venituri de 36,6 milioane de euro în ianuarie-martie, în urcare cu 7,3% faţă de 34,1 milioane de euro în perioada similară a anului anterior, reflectând mai ales impactul aprecierii leului faţă de euro. Activităţile de pe acest segment au generat 95% din veniturile de 38,5 milioane de euro ale diviziei Richter de distribuţie şi retail, care au crescut cu 6,6%.

Grupul deţine, pe piaţa româneas-că, producătorul Gedeon Richter Romania, distribuitorul Dita Import-Export şi retailerul Gedeon Richter Farmacia.

UPC: COMPETIŢIA DURĂ A REDUS VENITURILE ŞI NUMĂRUL CLIENŢILOR

Numărul clienţilor UPC Româ-nia a scăzut în primul trimestru cu peste 30.000, la 1,219 milioane, de la 1,249 milioane la sfârşitul anului trecut, principalul segment afectat fiind serviciile de cablu TV analog, în condiţiile în care afacerile companiei sunt influenţate de competiţia dură din piaţă, cu o scădere a veniturilor în lei.

"În pofida performanţelor pozitive de pe aceste pieţe (Polonia, Irlanda, Olanda, Belgia, Australia şi Germania - n.r.), continuăm să ne confruntăm cu presiuni competiţionale subs-tanţiale în Ungaria şi România, care ne afectează rata de creştere a veniturilor în Europa Centrală şi de Est", se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, din care face parte şi compania olandeză UPC Holding. Veniturile Liberty Global de pe piaţa românească au crescut, în dolari, de la 39,8 milioane de dolari la 43,5 milioane de dolari, însă scăderea cursului mediu leu/dolar în primul trimestru al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut indică, potrivit calculelor Mediafax, venituri mai scăzute atunci când sunt exprimate în monedă locală. Scăderea numărului total al clienţilor a fost însoţită de o reducere a numărului de abonamente la serviciile UPC, de la 1,667 milioane unităţi la finele lui 2009 la 1,643 milioane la 31 martie 2010, potrivit raportului citat. UPC România a înregistrat un declin puternic al bazei de utilizatori pe serviciile de cablu TV analog, de la 837.600 la 791.100, în timp ce, pe cablu digital, compania şi-a sporit numărul clienţilor de la 231.000 la 245.600. Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH), compania avea, la finele primului trimestru, 182.600 de clienţi, ceva mai mulţi faţă de nivelul de 181.000 de la sfârşitul anului trecut. Astfel, pe serviciile video, numărul clienţilor UPC din România a scăzut de la 1,249 milioane la 1,219 milioane, cea mai abruptă scădere înregistrată în primul trimestru de compania olandeză pe pieţele unde operează.

Compania şi-a consolidat însă afacerile pe internet şi telefonie, reiese din raport.

UPC România are peste 271.000 de abonaţi la serviciile de internet şi 153.100 la telefonie, faţă de 267.400, respectiv 150.700 la 31 decembrie.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb