COSMETIC PLANT lansează gama GOOD Skin, creată special pentru consumatorii tineri, conform unui comunicat remis redacţiei. Produsele din noua gamă conţin ingrediente active în trend, care se adresează nevoilor specifice cu care se poate confrunta tenul, oferindu-i astfel o îngrijire completă. Prin lansarea GOOD Skin, alături de alte lansări programate pentru acest an, compania îşi propune să abordeze noi categorii de consumatori şi să menţină evoluţia business-ului pe un trend ascendent.
Potrivit sursei citate, la nivel de business, COSMETIC PLANT a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane RON, în creştere cu 8% faţă de anul anterior. În pofida unui context socio-economic dificil, compania estimează menţinerea ritmului de creştere şi în acest an, mizând pe abordarea unor noi segmente de piaţă şi investind în noi lansări.
COSMETIC PLANT continuă să inoveze pe piaţa produselor cosmetice, prin ştiinţă şi cercetare. Noua gamă GOOD Skin vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor de îngrijire a tenului, cu o rutină zilnică care asigură soluţii personalizate, de la A la Z. GOOD Skin cuprinde 8 produse de îngrijire a tenului, cu o sortimentaţie de geluri, seruri şi creme care oferă posibilitatea de a crea rutine zilnice dedicate unor nevoi specifice - de la hidratare, energizare, luminozitate, până la reducerea acneei sau prevenirea apariţiei ridurilor.
"Ţinem pasul cu tendinţele şi remodelăm în permanenţă portofoliul nostru de produse, iar prin lansarea gamei GOOD Skin ne adresăm, în premieră, unui nou segment de consumatori, şi anume tinerii, un public foarte bine documentat şi atent la produsele de skin-care. Depăşind momentul în care se concentrau pe make-up, aceştia sunt astăzi tot mai atenţi la îngrijirea tenului şi acordă un interes sporit ingredientelor active, ale căror beneficii le cunosc. Noua gamă a fost gândită să răspundă aşteptărilor noii generaţii, produsele conţinând ingrediente în trend pe targetul de vârstă, în formule unice, prin asociere cu plantele. Structura gamei oferă posibilitatea de a selecta produsele necesare pentru o rutină completă de îngrijire zilnică, în 3 paşi, ambalajul oferind informaţii utile cu privire la produsele care pot fi folosite în fiecare pas al rutinei.", a declarat Margareta Carp, Marketing Manager COSMETIC PLANT.
Potrivit acesteia, compania lucrează la formulările produselor din gamă şi la testele de eficacitate pe produs încă din 2017, atunci când a şi fost înregistrată marca GOOD Skin, subliniază sursa citată.
Gama este formată din Cleansing gel cu niacinamidă şi Aloe Vera, patru seruri cu concentraţii mari de ingrediente active - Soft Peeling Serum cu acid lactic, acid salicilic, acid hialuronic şi extract de citrice; Hydra Filler Serum cu acid hialuronic, colagen şi Aloe Vera; Energy Boost Serum cu cafeină, minerale şi extract de cafea verde; Age Shiled & Glow Serum cu niacinamidă, retinol vegetal şi extract de lămâie -, STOP Acne Gel cu niacinamidă, retinol vegetal şi tea tree oil şi două creme pentru faţă, cu conţinut mare de ingrediente naturale - Hydra Boost Gel-Cream cu acid hialuronic şi Aloe Vera şi Protect & Mattify Cream cu retinol vegetal şi extract de ceai verde.
Toate produsele din gama GOOD Skin sunt acum disponibile pe https://cosmeticplant.ro/, iar în curând vor fi şi pe rafturile magazinelor din comerţul modern, precum şi în farmacii şi magazine naturiste, se menţionează în comunicat.