Cramele GRAMMA au crescut profitul din vânzările online

S.B.
Companii / 15 mai 2020

Cramele GRAMMA au crescut profitul din vânzările online

Producătorul de vinuri GRAMMA, din Iaşi, şi-a dublat cifra de vânzări în lunile martie - aprilie, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, după ce a mizat pe online şi livrări la domiciliu cu pachete de autoizolare. Vânzările s-au ridicat în cele două luni la aproximativ 50.000 de euro, astfel că reprezentanţii companiei se aşteaptă pentru anul acesta la o cifră de afaceri de peste 350.000 de euro, potrivit unui comunicat al companiei.

Marian Olteanu, manager general GRAMMA, a declarat: "Dacă ar fi să comparăm situaţia de anul acesta, când am trecut cu toţii prin criză şi necesitatea de a ne izola la domiciliu, cu aceeaşi perioadă a anului trecut, consumatorii au arătat o mai mare deschidere faţă de achiziţiile online. Am avut vânzări impresionante, însă, în egală măsură, am demarat şi un proiect de cobranding cu una dintre cele mai mari reţele de magazine online din ţară".

Compania a precizat că, preferinţele consumatorilor s-au modificat în comenzile făcute online în această perioadă şi asta relevă o mai mare diversitate de gusturi. În restaurante, cererea era adaptată mult după sezonalitate, unde primăvara şi vara în meniuri se regăsesc preponderent vinuri albe şi rose, iar toamna şi iarna sunt disponibile mai degrabă vinurile roşii. În perioada în care oamenii au stat mai mult acasă, au ales vinuri după reguli proprii şi au preferat să încerce mai multe tipuri.

Cel mai des au fost comandate vinurile roşii şi albe, dar au fost şi comenzi care au acoperit toate cele trei tipuri de vinuri. Românii au cumpărat, în medie, circa patru sticle de vin. În prezent, GRAMMA pregăteşte pachete predefinite pentru comenzi de şase sticle, cu un preţ mai avantajos.

Media de vârstă a celor care au comandat online în această perioadă este de 24 - 36 de ani, majoritar femei.

În această perioadă, dat fiind faptul că o mare parte din consumatori s-au mutat în online, au fost resimţite rezultatele pe care acest canal de comunicare le poate aduce. Astfel, consumatorii au experimentat uşurinţa cu care pot comanda vin acasă şi înţeleg mai bine accesul facil la vinuri de calitate, la preţuri accesibile. Aceştia au experimentat o gamă mai largă de produse, astfel că vor avea de câştigat şi restaurantele, consumatorii fiind mai familiarizaţi cu vinurile pe care îşi doresc să le comande.

"Cred că această criză va aduce în piaţa din România şi o schimbare de paradigmă, prin care producătorii şi nu numai vor fi mult mai atenţi la ceea ce servesc şi la cerinţele consumatorului final. Se va schimba atât modelul de business de distribuţie, cât şi întreg lanţul, de la cramă la restaurant. Astfel, vom vedea vinuri româneşti de o mai bună calitate, servicii mai bune şi nu în ultimul rând politici comerciale corecte", a explicat Marian Olteanu, manager general GRAMMA.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb