Creştere şi consolidare structurală pentru "Senior Interactive"

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 10 septembrie 2008

Peste 0,6 milioane de euro în primele 6 luni. 1,3 milioane euro la sfârşitul lui 2008

Cifra de afaceri a "Senior Interactive", pentru prima jumătate a anului 2008, obţinută exclusiv din servicii de consultanţă, creaţie şi dezvoltare în marketing şi comunicare online (fără a include venituri din zona de media) este de peste 0,6 milioane euro, în linie cu previziunile iniţiale de la începutul acestui an, anunţă un comunicat al companiei. Această sumă reprezintă o creştere de peste 100% faţă de cifra de afaceri din perioada similiară, prima jumătate a lui 2007.

Pe baza rezultatelor obţinute, a fost revizuit crescător obiectivul anual, cifra de afaceri pentru 2008 fiind estimată la 1,3 milioane euro, datorită noilor contracte semnate. De asemenea, a fost revizuit crescător obiectivul de profitabilitate pe 2008, chiar având în vedere faptul că pentru a doua jumătate în curs a lui 2008 a fost suplimentat bugetul de investiţii în comunicare, training-uri pentru echipă şi susţinerea unui nivel superior de "employer of choice"

"Senior Interactive" are una dintre cele mai mari echipe dedicate marketingului şi comunicării online din piaţa românească de profil, anunţă un comunicat al companiei. În prezent, echipa numără 32 de oameni şi 8 departamente: Research&Development, Programare, Search Engine Marketing, Project Management si Quality Assurance, Creaţie, Planning si Client Service.

Faţă de prima jumătate a lui 2007, echipa a crescut cu 100%, urmând ca până la sfârşitul anului să ajungă la un număr de peste 35 de angajaţi. Principalele provocări ale anului 2008 din punct de vedere al dezvoltării echipei au fost consolidarea structurilor de QA şi project management, pentru a putea răspunde rapid în mobilizarea resurselor pentru un volum în continuă creştere de proiecte şi campanii online.

Consolidarea unui departament dedicat de Research&Development asigură posibilitatea testării şi introducerii celor mai noi tehnologii, găsirii de soluţii inovative, pentru a putea susţine tehnologic creativitatea echipei. Un departament distinct de Search Engine Marketing (SEM & SEO) a reprezentat pentru 2008 un motor puternic al creşterii traficului pe majoritatea website-urilor dezvoltate pentru clienţii Senior Interactive.

Statisticile privind experienţa echipei arată că în prezent, angajatul mediu are aproximativ 1,5 ani de vechime în Senior Interactive, alături de colegi care au deja o vechime de 4-5 ani. Rata de plecare din firmă este în continuare foarte joasă, de sub 8%, faţă de media pe industrie considerată în jurul a 30%.

Bugete şi clienţi pentru comunicarea online

În prezent, Senior Interactive numără un portofoliu de clienţi format din lideri de piaţă din domenii cu o dinamică susţinută în comunicarea şi marketingul online. Un procent semnificativ din ponderea cifrei de afaceri provine din resemnarea şi prelungirea contractelor de consultanţă şi dezvoltare pentru următoarea perioadă cu majoritatea clienţilor mari, ceea ce conferă stabilitate pentru dezvoltarea strategiei viitoare de business. Din punct de vedere al bugetelor alocate pentru marketing şi comunicare online, există o creştere sensibilă a bugetelor per client faţă de 2007 şi o suplimentare a acestora în 2008, pe baza rezultatelor obţinute, cu cca 75-100% pentru portofoliul Senior Interactive, peste creşterea medie a pieţei. Printre clienţii de lungă durată ai agenţiei se numără Renault Nissan România, Renault Technologie România, Heineken Romania (cu brandurile Heineken si Goesser), Alexandrion Grup (Alexandrion 5), Philip Morris (toate brandurile: Marlboro, L&M, Parliament, Virginia Slims), Gazeta Sporturilor (echipafantastica.ro), Solvay Romania, Milupa Romania - parte a grupului Danone, Sodexho Romania, Wrigley (toate brandurile: Airwaves, JuicyFruit, Orbit, Winterfresh).

"Construim cea mai puternică echipă de comunicare online din piaţa românească. E un obiectiv pe care dorim să îl atingem în 2009. Ne dorim alături clienţi care să ne stimuleze ambiţia cu pretenţii absurde, care îşi doresc să fie lideri ai prezenţei pe web. Am încercat să creem o agenţie de online capabilă să facă faţă chiar şi unor cereri "megalomanice", capabilă să susţină mai multe proiecte mari simultan, la aceleaşi standarde înalte. De asemenea, ne dorim alături oameni obsedaţi de online, care găsesc plăcere în a livra frumuseţe şi inteligenţă pe web, care caută combinaţia perfectă între creativitate şi eficienţă," a spus Mihai Tataru, Manging Partner la Senior Interactive.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb