CU 1641 DE MAGAZINE ÎN 789 DE LOCALITĂŢI  Profi a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 11,6 miliarde lei

Emilia Olescu
Companii / 22 ianuarie 2023

Gaetan Pacton, Directorul general Profi

Gaetan Pacton, Directorul general Profi

Reunind un număr de 1641 de magazine în 789 de localităţi, reţeaua comercială Profi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 11,6 miliarde lei, conform domului Gaetan Pacton, directorul general al companiei, care a precizat că şi în acest an profitul operaţional este în creştere, acesta fiind reinvestit pe piaţa din România. Gaetan Pacton a menţionat, în cadrul unei reuniuni cu presa, că în 2022 Profi a deschis 96 de unităţi noi şi a remodelat alte 177, în acest moment având 1032 de magazine partener. Astfel, reţeaua creşte şi se modernizează anual prin circa 250 de magazine noi sau remodelate la noul standard Profi, strategie pe care compania o va urmări şi în acest an.

Gaetan Pacton a menţionat, prinre altele, că, în cadrul Profi, anul trecut au fost promovaţi peste 2000 de angajaţi, din cei 28.000 de lucrărori sub umbrela Profi. Reţeaua comercială numără peste 1,2 milioane de clienţi în fiecare zi şi a avut un buget de investiţii, în 2022, de circa 500 de milioane de lei. Pe lângă modernizarea unor magazine şi deschiderea altora, Profi a investit în dezvoltarea unui depozit logistic de 290.000 mp, în logistică şi în digitalizare. Activitatea digitală explodează de la luna la lună, a spus sursa citată, apreciind că valoarea unei tranzacţii prin aplicaţie este mult mai mare decât o sesiune fizică de shopping. În acest context, pentru anul în curs Profi şi-a propus să investească în partea digitală de două ori mai mult decât în 2022.

Piata pe care evoluează reţeaua Profi este cea de proximitate, targetul de clienţi fiind categoria de persoane cu venit mic spre mediu. Acoperind toate judeţele din ţară încă din 2015, reţeaua Profi, prezentă pe piaţa noastră din anul 2000, are patru formate de magazine, care permit atât acoperirea mediului urban, cât şi a celui rural. Anul trecut, peste jumătate din magazinele deschise au fost în mediul rural.

Directorul Profi a mai spus că 94% din produsele vândute în cadrul magazinelor sale sunt achiziţionate din România. Astfel, retailerul a creat programul Raftul Bunătăţilor locale, "pentru a susţine producătorii locali artizanali, încurajând păstrarea tradiţiilor şi a gusturilor produselor aşa cum ni le amintim din copilărie", conform sursei citate. Totodată, a fost conceput şi dezvoltat programul Proaspete de la Noi, pentru ca un număr din ce în ce mai mare de produse proaspete româneşti, de calitate, să ajungă pe rafturile magazinelor.

Utilizând tot mai mult panouri solare pentru alimentarea cu electricitate a depozitelor şi a magazinelor, Profi este o companie foarte aplicată pe partea de CSR, susţinând ONG-uri din domenii precum educaţia sau protecţia animalelor şi implicându-se activ în viaţa comunităţilor din jurul magazinelor care fac parte din reţea.

Opinia Cititorului ( 7 )

  1. Se lauda tare; adevarul este altul.Slugareala este la ea acasa iar bacsisul care se face de casieri este luat de sefii magazinelor si folosit in scop personal (manichiura,coafor,masaj doamna de la Profi Livada Satu Mare Ramona)nicidecum pt panouri solare sau alte investitii.Angajatii nu sunt intrebati niciodata daca sunt multumiti de sefii lor sau ce parere au.Nu ai voie sa ti exprimi punctul de vedere mai ales cand esti in contradictie cu seful.De igiena nu mai vorbim ca in spatele usilor de la depozit misuna soricei si sobolani.

    1. Asta probabil nu e peste tot. Daca in Satul Mare sefii magazinelor sunt niste gunoaie, nu cred ca sunt asa peste tot. Ai incercat sa le faci o reclamatie?

      Cat bacsis sa castige un casier la Profi?

    A facut profit in crestere? Este peste 20% fata de cel anterior? Atunci este un profit care trebuie suprataxat din motive de solidaritate.

    1. Dar oare a făcut profit ?

      profitul operaţional este în creştere, acesta fiind reinvestit pe piaţa din România

    Romania's M3 the country's money supply, grew by a nominal 8.6% year-on-year - si isarescu 2023 va fi un an tot cu scumpiri! Pe bune... pai la ce viteza ii dai la credit in suma ca se vede si in muri si in restrangere artificiala.

    Deja la rafturi incep sa se vada lipsurile; exact cum am anuntat acum 2 ani; deja incep sa dispara vechile produse; deja se dau in grup ce se sta pe stoc ca sa se scape de ele; deja scumpirile o iau razna la unele produse; cartonul de oua ajunce 50 lei in 1-2 ani! 

    Am vazut ca un spiral in germania era ca medie 20-25-28 euro... nu e departe nici romania de ei deja la preturi... 

    ciclul de scumpire a traiului anunta istoric ciclu de default in piata de credit; dar cu lag! 

    Nu a iertat niciodata piata de credit! 

    am vazut ca datoriile corporative tot cresc (se balonizeaza) in timp ce bancile muta baloanele de credti peste alte acordari de credite balonizate la "accesari locuinte". 

    s c cret 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb