ECCO deschide primul său magazin UNITY din România, în Palas Mall din Iaşi. Pornind de la atenţia deosebită acordată design-ului, la eficientizarea spaţiului de expunere şi până la îmbunătăţirea experienţei de cumpărare, noul magazin a fost gândit după valorile conceptului UNITY, arată un comunicat remis redacţiei.
În perioada 1-4 iunie, noii clienţi sunt întâmpinaţi în cel mai nou magazin ECCO cu o promoţie specială: 30% reducere la a doua pereche de pantofi sau geantă cumpărată până pe 4 iunie.
Victor Tighinean, Managing Director ECCO România, declară: "ECCO International a implementat conceptul Unity în diferite magazine din întreaga lume încă din 2011. A venit rândul nostru să îmbunătăţim experienţa consumatorului ECCO şi în România. Nu întâmplător am lansat conceptul în Iaşi, Palas Mall fiind unul dintre cele mai interesante proiecte de retail din afara Bucureştiului. În ciuda conceptului complet nou pe piaţa locală, ne aşteptăm ca startul să fie dificil, în orice centru comercial fiind nevoie de minim 1 an pentru a atinge profitul. Dar suntem convinşi că acest proiect va avea succes. Pregătim un proces amplu de refitting al magazinelor noastre din toată ţara, astfel încât să facem trecerea completă la conceptul Unity. Pe termen lung, planul nostru este să deschidem 2 - 3 magazine pe an, mai ales în oraşele mari, cu peste 300.000 de locuitori şi în capitală".