CUSTOM ROM NIA, parte a grupului CUSTOM, specializat în soluţii inovative pentru retail, aviatică, logistică, transport public, parcări şi altele, anunţă noutăţile pentru piaţa autohtonă, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit sursei citate, noutăţile adresează partenerilor din România: soluţii de vânzăre cu amănuntul integrate, soluţii self-service şi locker - pentru retail, dar şi pentru cele mai sus menţionate.
În prezent, ştirile din presa de specialitate din întreaga lume vorbesc despre soluţii tehnologice fabricate în România şi despre cum sunt folosite în sectorul de retail din întreaga lume. Toate aceste soluţii sunt, pe de o parte centrate pe individ, pe de altă parte sunt concepute să ajute afacerile să-şi crească performanţa şi să-şi îmbunătăţească cifrele de afaceri, se arată în comunicat.
Tehnologizarea în raport cu clientul final este un element obligatoriu pentru companiile care vor să îşi crească indicatorii financiari. Cel mai simplu exemplu este cel legat de imprimarea, citirea şi scanarea codurilor de bare ale produselor. Piaţa globală a scanerelor de coduri de bare este de aşteptat să atingă o evaluare de 7 miliarde USD şi să crească la un CAGR de 7,6% între 2022 şi 2031. În ciuda izbucnirii COVID-19, cererea de scanere de coduri de bare este în creştere constantă.
"Companiile se confruntă cu o dublă provocare - dinamică crescută şi timp, în general, din ce în ce mai puţin. Apare astfel o schimbare în modul în care produsele sunt alese şi dezvoltate. E clar că status quo-ul nu va mai funcţiona. Performanţa noastră tehnologică poate îmbunătăţi şi poate ajuta piaţa din România, iar dovezile stau în succesul diverselor companii la nivel global care au implementat soluţiile noastre", spune Marius Ursulescu CEO-ul CPE.
"Tehnologia CUSTOM personalizată este mândră să sprijine sectorul de afaceri din România. Avem deja parteneriate cu jucători importanţi - Therme Bucureşti, Jerry`s Pizza, Unilever, SuperBet, Las Vegas Casino etc. Cuvintele cheie sunt viteză, securitate şi control", a spus Alessandro Mastropasqua, Head of Media & Institutional relations .
"Industriile sunt din ce în ce mai automatizate, informaţiile sunt din ce în ce mai importante, zonele individuale sunt din ce în ce mai interconectate. Acestea sunt elemente cruciale pe multe pieţe, precum logistică, fiscală, retail, călătorii dar şi medical / sănătate. Integrarea deplină a front-end-ului şi a back office-ului, datorită tehnologiilor de captare a datelor funcţionează deja pe piaţa din România. Le mulţumim partenerilor noştri din România alături de care lucrăm pentru a îmbunătăţi gradul de conştientizare a ceea ce ajută clientul: cea mai largă gamă de produse de înaltă tehnologie, complementare şi soluţii modulare. Toate acestea vizează simplificarea întregului flux de lucru", a adăugat Alessandro Mastropasqua.