Renault România aniversează astăzi zece ani de la lansarea modelului Dacia Logan, ce a avut loc în 2004, la la Palatul Parlamentului, în cadrul unui eveniment pentru presă şi personalităţi din spaţiul public, informează pagina oficială a companiei.
Unul dintre vehiculele prezentate la lansarea din România din 2 iunie 2004 a fost prezentat jurnaliştilor români şi străini care au vizitat Centrul Tehnic de la Titu, în săptămâna 19-23 mai 2014, cu ocazia acţiunii "Dacia Tour".
Acest circuit prin toate entităţile grupului Renault în România a fost propus jurnaliştilor din ţara noastră, dar şi colegilor lor de breaslă din Algeria, Austria, Belgia, Bulgaria, Croaţia, Danemarca, Franţa, Elveţia, Italia, Olanda, Polonia, Marea Britanie, Maroc, Polonia, Serbia, Slovenia, Spania, Suedia pentru a vedea cum a evoluat prezenţa Renault în ţara de origine a mărcii Dacia.
Jurnaliştii au putut atât să analizeze comparativ Logan berlină fază 1 şi noua Dacia Logan, într-o expoziţie de gamă, cât şi să ruleze cu cele două modele pe pistele de Titu, pentru a constata ce îmbunătăţiri au fost aduse la nivelul prestaţiilor pentru client pe noul model sedan al gamei Dacia.
De la lansarea modelului Logan, în 2004, marca Dacia a vândut peste 2,7 milioane de vehicule în Europa şi în bazinul mediteranean.
Dacia este marca auto simbol a României, brandul cu care se identifică ideea de maşină românească. Lider autoritar al pieţei auto din România (cu o cotă de peste 30%), Dacia este, în acelaşi timp, un succes internaţional, modelele sale fiind comercializate în 42 de ţări de pe patru continente.
Gama Dacia cuprinde în prezent opt modele (Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Dokker, Dokker VAN, Lodgy şi Duster).
Dacia are cea mai extinsă şi densă reţea din România. La începutul anului 2014, aceasta cuprindea 80 de showroom-uri şi 105 ateliere service.
În prezent, reţeaua comercială Dacia se află în plin proces de modernizare, vizând atât adoptarea unor standarde noi de prezentare, cât şi a unor servicii şi prestaţii adaptate aşteptărilor clienţilor. Noua identitate a reţelei Dacia va fi adoptată, treptat, în toate ţările de comercializare ale mărcii.