Cele 5 cereri de insolvenţă demarate privesc domeniul construcţiilor. Peste 80% din clienţii din acest domeniu nu
şi-au achitat obligaţiile faţă de Dafora în medie şi de peste 200 de zile, achitarea în amonte a furnizorilor de bunuri şi servicii aferente lucrărilor de construcţii făcându-se progresiv. În cadrul companiei, fiecare proiect este tratat individual, ca un centru de profit, furnizorii aferenţi fiind plătiţi în urma încasărilor de la clienţii Dafora, informează un comunicat remis redacţiei.
Cu toate acestea, Dafora nu a demarat nicio cerere de insolvenţă în acest sens, întrucât compania consideră că recurgerea la laitmotivul cererii de insolvenţă nu va rezolva problema în totalitate: companiile vor achita creditorilor sumele recunoscute, dar aceştia nu vor mai figura cu siguranţă pe lista posibililor furnizori. Aceste practici de demarare a cererilor de insolvenţă duc la trierea furnizorilor şi stabilirea de adevărate parteneriate.
Cererile de insolvenţă raportate de Dafora în cursul zilei sunt gestionate atât prin departamentul juridic din cadrul societăţii, cât şi prin colaborarea cu o casă de avocatură. Pentru soluţionarea amiabilă a acestor litigii au avut loc întâlniri şi discuţii între reprezentanţii Dafora şi cei ai companiilor implicate, fiind în curs de încheiere convenţii în vederea stingerii pe această cale a litigiilor respective.