Danone a înregistrat în 2016, venituri stabile în jurul valorii de 479 milioane lei şi un profit solid de aproximativ 16 milioane lei, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Natalia Gelstein Kiss, director general Danone România, Bulgaria, Moldova şi Ţările Adriatice a declarat: "Rezultatele Danone în România în 2016 creează o bază pentru dezvoltarea sustenabilă în continuare a business-ului şi pentru investiţii locale, inclusiv în fabrica din Bucureşti şi în susţinerea partenerilor locali care ne livrează laptele. Danone rămâne un lider puternic pentru segmentul iaurturilor, această categorie reprezentând activitatea noastră principală, sărbătorind 18 ani de producţie în România în 2017" .
Mărcile de iaurt care vin cu valoare adăugată pentru consumatori, aşa cum sunt cele din segmentele sănătate activă (Activia, Actimel) şi copii (Danonino), au înregistrat o evoluţie în 2016, atingând chiar şi rate de creştere de două cifre.
Natalia Gelstein Kiss a adăugat: "Iaurturile care aduc valoare adăugată vor rămâne în centrul atenţiei noastre şi pentru 2017. După un început mai lent de an, evoluăm acum foarte bine şi ne aşteptăm ca rezultatele acestui an să fie în linie cu aşteptările. Campanii de amploare pentru Activia, Actimel şi Danonino sunt pregătite de lansare pentru vară".
Peste 1 milion de iaurturi, zilnic, în medie, sunt produse în fabrica din Bucureşti, folosind anual peste 55 milioane de litri de lapte, în majoritate provenind de la ferme sau gospodari din ţara noastră, potrivit sursei citate.
Directorul general al Danone a concluzionat: "Danone România a construit un business solid şi puternic pe piaţa locală, investind constant în lapte şi produse de cea mai bună calitate, în ferme, în fabrică şi în oameni. Aceasta este reţeta pentru o poziţie robustă pe piaţă şi pentru a livra iaurturi de calitate produse în România şi pe alte pieţe".