Pentru a satisface cât mai bine cerinţele consumatorilor săi, Danone România relansează Sana, acum mai bună ca oricând. Îmbinând savoarea autentică a produselor tradiţionale cu cele mai ridicate standarde de calitate, noua Danone Sana are un nou gust, deosebit, dulce acrişor. Cu un ambalaj modern, Tetra Top, ce îi păstrează intact gustul proaspăt un timp îndelungat, produsul este uşor de consumat în orice moment al zilei.
"Gama de produse tradiţionale oferită de Danone - Sana, Lapte Proaspăt, Smântână, Lapte Bătut - combină cu succes ingredientele naturale cu cele mai moderne tehnologii de producţie. Totodată, acordăm o mare atenţie pieţelor regionale, din dorinţa de a cunoaşte cât mai bine preferinţele consumatorilor, dezvoltându-ne permanent portofoliul cu produse adecvate", a declarat Jacques Ponty, Director General Danone PDPA România.
Pentru Danone siguranţa produselor alimentare este pe primul loc, de aceea este garantată calitatea superioară a laptelui colectat de la ferme. În acest sens, Danone România a iniţiat programe de investiţii şi formare adresate fermierilor români, în cadrul cărora îngrijirea vacilor şi colectarea laptelui sunt urmărite cu foarte mare atenţie. Astfel, Danone Sana este făcută din lapte de cea mai bună calitate fiind ideală pentru o gustare sănătoasă şi hrănitoare.
Compania Danone PDPA România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în industria produselor lactate proaspete şi în domeniul apei îmbuteliate şi locul 2 pe piaţa biscuiţilor şi produselor pe bază de cereale. Mărcile companiei Danone sunt: Activia, Nutriday, Actimel, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Bună, Cremoso şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Lapte Bătut, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.