Grupul Danone continuă să înregistreze o creştere puternică a volumelor şi vânzărilor în semestrul I al anului 2010. Estimările privind vânzările la nivelul întregului an sunt de creştere cu cel puţin +6%, iar previziunile privind marja şi fluxul liber de numerar au fost reconfirmate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Rezultatele noastre pe primul semestru al anului confirmă demarajul puternic în 2010. Continuăm să investim în ţările, produsele şi mărcile care au un potenţial puternic: baby nutrition în Asia, produse lactate în SUA, Brazilia şi Rusia, unde alianţa Danone-Unimilk ne oferă oportunităţi semnificative de creştere pe termen lung. În diviziile de Waters şi Medical Nutrition continuăm să identificăm noi oportunităţi de creştere pe pieţele emergente, precum şi noi modele de afaceri. Continuăm simultan să ne concentrăm pe productivitate, care este critică în lumina preţurilor volatile la materiile prime. De asemenea, generarea de flux de numerar continuă să crească în mod constant. Investiţiile, productivitatea şi fluxul de numerar sunt esenţiale deoarece acestea construiesc performanţele de astăzi, dar şi viitoare a Grupului Danone, care va deveni mai global, mai eficient şi mai puternic, în slujba misiunii sale şi creării de valoare. Performanţa noastră la mijlocul anului ne permite să creştem aceste perspective pentru 2010, să ţintim un volum de vânzări în creştere cu cel puţin 6%, o marjă operaţională stabilă şi o creştere a fluxului liber de numerar de cel puţin 10%", a declarat Franck Riboud, preşedinte Danone Group.