Danubius Exim sărbătoreşte 30 de ani de activitate în sectorul fiscal românesc, consolidându-şi poziţia în domeniul caselor de marcat şi soluţiilor de plată, potrivit comunicatului emis redacţiei.
Danubius Exim a fost înfiinţată în 1994 şi, de atunci, a avut un rol esenţial în fundamentarea şi implementarea legislaţiei fiscale, colaborând strâns cu Ministerul de Finanţe, ANAF, Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare şi ICI Bucureşti pentru dezvoltarea sistemelor şi structurilor de fiscalitate care susţin comercianţii şi societatea în general.
Cu un portofoliu de peste un milion de echipamente fiscale vândute în 30 de ani, Danubius Exim şi-a demonstrat angajamentul faţă de excelenţă şi inovaţie. "Danubius Exim a fost fondată cu o viziune clară: aceea de a crea soluţii care să faciliteze conformarea fiscală, să sprijine comercianţii şi să susţină dezvoltarea economică a ţării. Acest moment marchează nu doar o aniversare, ci şi o reafirmare a angajamentului nostru faţă de inovaţie şi excelenţă în domeniul fiscal. De-a lungul celor 30 de ani, am fost dedicaţi dezvoltării de soluţii care să simplifice şi să eficientizeze procesele comercianţilor, contribuind la crearea unui mediu de afaceri modern şi transparent în România. Astfel, aniversarea celor trei decenii de activitate reprezintă un moment de celebrare a trecutului nostru, dar mai ales de consolidare a viitorului în care inovaţia va continua să fie fundamentul activităţii noastre" declară Velin Ganev, CEO Danubius Exim.
În 2001, Danubius Exim a lansat prima casă de marcat portabilă, revoluţionând piaţa echipamentelor fiscale din România şi stabilind noi standarde printr-un produs compact şi inovator. Într-o perioadă în care casele de marcat erau voluminoase şi dificil de utilizat, acest echipament portabil a oferit comercianţilor mobilitate şi flexibilitate fără precedent. Un alt moment istoric a fost obţinerea avizului tehnic nr. 1 în 1999 pentru modelul MP500TR, primul aparat de marcat fiscal conform legislaţiei fiscale din România.
Recent, colaborarea cu Banca Transilvania a dus la lansarea soluţiilor deintegrare a POS-urilor bancare cu casele de marcat fiscale, o premieră în România.
Această tehnologie a simplificat procesul de plată, a eliminat necesitatea echipamentelor separate şi a redus costurile pentru comercianţi. Cel mai recent produs lansat în parteneriat cu BT este BlueCash 50, un dispozitiv fiscal all-in-one care combină funcţiile unei case de marcat fiscale, ale unui POS bancar şi ale unei platforme de aplicaţii comerciale. Acest dispozitiv simplifică operaţiunile şi asigură conformitatea fiscală, devenind rapid alegerea preferată a IMM-urilor din România.
Nu în ultimul rând, o inovaţie majoră a fost lansarea platformei Danubius Store, care transformă echipamentele fiscale în hub-uri digitale multifuncţionale. Astfel, comercianţii au acces la o suită de aplicaţii pentru gestionarea stocurilor, analiza vânzărilor sau fidelizarea clienţilor, instrumente valoroase pentru creşterea eficienţei operaţionale şi îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii.
Pe lângă inovaţiile tehnologice, Danubius Exim a consolidat parteneriate strategice importante care au contribuit la dezvoltarea fiscalităţii din România. Compania colaborează cu actori privaţi de renume, precum Banca Transilvania, Footprints for Retail, sau XIGA, pentru a dezvolta soluţii care răspund nevoilor specifice ale comercianţilor. Aceste colaborări au susţinut transformarea digitală a proceselor comerciale şi au oferit acces la tehnologii de ultimă generaţie pentru multe industrii cheie ale societăţii.
Compania colaborează cu actori privaţi de renume, precum Banca Transilvania, Footprints for Retail şi XIGA, pentru a dezvolta soluţii care răspund nevoilor specifice ale comercianţilor.
Danubius Exim a sărbătorit 30 de ani de inovaţie şi excelenţă în domeniul fiscal printr-un eveniment aniversar la Palatul Bragadiru, pe 30 noiembrie.
Opinia Cititorului