Dealul cu Afine, ferma românească de afine bio cu sediul în Făgăraş, judeţul Braşov, anunţă lansarea noului său brand global The Blue Renaissance şi intenţionează să ajungă pe pieţe internaţionale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie în următoarele 12 luni, conform unui comunicat remis redacţiei. De la achiziţionarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi şi familia sa au investit aproximativ 1 milion de euro în creşterea capacităţii de producţie, consolidarea brandului şi dezvoltarea de noi produse. Compania a atras până în prezent fonduri de 800.000 euro de la investitori internaţionali. Ferma se întinde pe 10ha de teren în satul Toderiţa, lângă Făgăraş, judeţul Braşov, unitatea de procesare fiind în judeţul Iaşi.
Potrivit sursei citate, cu o istorie de peste şase ani, Dealul cu Afine a fost un pioner pe piaţa locală de fructe bio pre-comandate, clienţii producătorului român având încredere şi plătind produsele cu trei până la şase luni înainte ca fructele să fie culese şi livrate. După consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000kg de fructe bio vândute în România în fiecare an, compania a lansat un nou produs - un suc de afine 100% organic, fără apă adăugată, fără conservanţi, un produs unic pe plan local.
La începutul anului 2023, brandul este pregătit să se extindă şi în afara României, ajungând la consumatori din întreaga lume, iar pentru a realiza acest lucru, Dealul cu Afine şi-a schimbat identitatea vizuală şi numele. Noul brand - The Blue Renaissance - ia naştere din valorile şi ADN-ul mărcii, cu accent pe oferirea de produse sănătoase, fără aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderiţa.
"Având în vedere toată dragostea pe care Dealul cu Afine a primit-o în România şi potenţialul uriaş pe care îl are piaţa globală a băuturilor organice, suntem bucuroşi să anunţăm lansarea produselor noastre de calitate în întreaga lume sub numele The Blue Renaissance. Facem suc 100% din afine, certificat organic, nimic adăugat, nici măcar apă. Aceasta este o declaraţie puternică care i-a atras pe investitorii noştri, dar şi importanţi retaileri din Asia şi Europa de Vest. Industria globală a sucurilor este de aproximativ 150 miliarde de dolari, dar există foarte puţin suc real în acele 150 miliarde de dolari. Acestea conţin în principal apă, zahăr şi concentrate. Am contestat status quo-ul băuturilor din fructe, creând un suc care este atât sănătos, cât şi gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanţi. Acesta este motivul pentru care credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii din întreaga lume care doresc să trăiască o viaţă sănătoasă", a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.
Primele ţări vizate pentru extindere în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite şi Germania, unde compania intenţionează să vândă sucul său organic de afine şi noile produse dezvoltate de echipa de cercetare şi dezvoltare în acest an, precum alte mixuri de fructe de pădure şi şapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de băut, subliniază sursa citată.
"Pe pieţe precum Germania ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai începem cu farmacii şi cafenele din clinici şi spitale. Vom continua apoi cu lanţuri mari de retaileri şi super retaileri", anunţă Ajay Naqvi.
Pentru următoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimează o producţie de 50-80.000 de litri de suc organic, în total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producţie la 1.500 de sticle pe oră. Mai mult, obiectivul strategic al fondatorilor este de a transforma un produs local într-un brand internaţional, ca rezultat al cercetărilor din ultimii ani în crearea unui produs de calitate şi creşterea organică a capacităţii de livrare a businessului.
Pentru 2023 şi 2024, The Blue Renaissance continuă investiţiile, alocând 400.000 de euro în consolidarea capacităţilor de producţie şi logistice, cercetare şi dezvoltare, resurse umane şi dezvoltare de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro în ultimul an, definindu-şi strategia globală de brand şi în linia de producţie.
În prezent, produsele The Blue Renaissance sunt vândute prin intermediul platformei online şi pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât şi offline. O parte dintre planurile companiei de expansiune la nivel naţional se referă la pătrunderea în reţelele locale de supermarketuri, magazine alimentare şi lanţuri de farmacii.
The Blue Renaissance a început ca Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi şi soţia sa Ramona Naqvi, care este co-fondatoare a companiei, au cumpărat o mică plantaţie de afine lângă Făgăraş. În prezent, după mai bine de şase ani, timp în care firma a atras mai multe runde de investiţii în valoare totală de 800.000 euro, startup-ul românesc este evaluat la 6 milioane euro. Printre investitorii actuali se numără executivi de top din Europa, Asia şi Orientul Mijlociu.
Pentru 2023, compania îşi propune să atragă încă 2 milioane euro de la investitori pentru a-şi spori capacitatea de procesare şi extinderea globală. Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iaşi pentru a-şi creşte capacitatea de producţie de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi. Prin această investiţie, The Blue Renaissance va putea, de asemenea, să creeze mult mai multe produse noi în segmentul băuturilor, dar şi să adauge companiei-mamă capacitate de deshidratare şi de fabricare a pudrei pentru smoothie. Astfel, compania intenţionează să lanseze trei noi amestecuri de fructe de pădure, şapte noi băuturi funcţionale şi şapte noi formule de pudră pentru smoothie gata de băut până la jumătatea anului 2023, se menţionează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Un ROMÂN în data de 28.03.2023, 17:41)
Ce ciudat suna...producator roman Ajay Naqvi
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 28.03.2023, 20:07)
Producator roman care-i indian!