Primul hotel al brandului Mercure care va activa pe piaţa noastră - Mercure Bucharest City Center - urmează să fie deschis în Bucureşti, în data de 17 noiembrie.
Reprezentând o investiţie de circa 9 milioane de euro, realizată de compania Dentotal Protect, hotelul este poziţionat pe strada George Enescu şi are o suprafaţă totală de 6.000 mp, fiind structurat pe două niveluri subterane, parter şi şase etaje.
Noua unitate hotelieră are 114 camere (Standard, Privilege şi un apartament Privilege) şi dispune de 30 de locuri de parcare subterane.
Camerele standard costă 65 de euro pe noapte, fără taxe şi mic dejun, respectiv 80 de euro, cu mic dejun, acestea fiind tarifele de deschidere, după cum a precizat, ieri, în cadrul unui eveniment de prezentare, Alina Fugaciu, general manager Mercure Bucharest City Center. Potrivit domniei sale, pentru camerele privilege se mai adaugă 15 euro, iar pentru apartament - 25 de euro.
Hotelul, parte din lanţul hotelier Accor, are un restaurant cu o capacitate de 72 de locuri, un lounge de 25 de locuri, o terasă, centru de fitness şi un business corner.
De asemenea, au mai fost prevăzute trei săli de şedinţe - Rapsodia Română, Oedip şi Vox Maris - fiecare cu o capacitate de 26 de participanţi.
Hotelul Mercure, care are un specific muzical, a optat pentru o selecţie de 26 de vinuri 100% româneşti.
Alina Fugaciu a menţionat că un hotel de genul Mercure, de patru stele, are un grad mediu anual de ocupare de 40-60%, în plin sezon hotelurile de 4-5 stele ajungând şi la 80-100% grad de ocupare, în weekend acesta scăzând la 30-50%.
Hotelul are în jur de 50 de angajaţi, serviciile de house keeping, tehnic şi de securitate fiind externalizate.
Reprezentanţii Accor urmăresc să mai deschidă hoteluri în România, în prezent concentrându-se pe o investiţie în Bulgaria.
În perioada de criză, evoluţia lanţului Accor a fost una bună, nefiind nevoie de restructurare de personal, dar punându-se accent pe reajustarea programului de lucru şi pe modul de investire, a precizat Alina Fugaciu.
Brandul internaţional Mercure Hotels este prezent în peste 50 de ţări, cu mai mult de 700 de hoteluri.
Dentotal Protect activează în sectorul medicinei stomatologice din 1994. Compania a avut, anul trecut, o cifră de afaceri de 10,5 milioane de euro şi intenţionează să-şi păstreze cifra de afaceri la acelaşi nivel şi în anul în curs.
Potrivit lui Anghel Dogariu, unul dintre acţionarii companiei, în primul an de activitate a hotelului Mercure sunt aşteptate venituri de 600-700.000 de euro.