Comerţul online a avut parte de creşteri semnificative în perioada crizei sanitare. Oamenii s-au "împrietenit" cu comenzile de la distanţă şi livrarea la domiciliu. Retailerul online evoMag va investi în acest an 200.000 de euro, ca parte a strategiei de dezvoltare ce vizează dublarea gamei de produse, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activităţii logistice, extinderea spaţiului de depozitare, dar şi creşterea accelerată a numărului de salariaţi, la peste o sută de persoane. Potrivit unui comunicat al companiei, în 2021, evoMag a înregistrat vânzări de 34 de milioane de euro, în creştere faţă de anul anterior, când se consemnase un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani. În ansamblu, evoluţia companiei din ultimii doi ani arată o medie de creştere anuală de 25%. În 2021, cele mai mari vânzări au fost în categoriile: telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice). Pentru acest an, compania mizează pe un avans de 10% - 15%, la o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, cu vânzările cele mai mari la telefoane mobile, televizoare, componente PC şi vehicule electrice, produsele pentru casă şi grădină reprezentând o categorie aparte. De asemenea, una dintre direcţiile pe care va pune accent compania este diminuarea duratei de livrare a produselor: "Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ţinta evoMag este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore". Totodată, în plan se află şi creşterea echipei la peste o sută de angajaţi şi recrutarea de noi persoane în poziţii şi în departamente cheie, precum: depozit, relaţii clienţi, documentare, marketing, programare, showroom, product management.
DEZVOLTARE ÎN COMERŢUL ONLINE Strategia evoMag - investiţii, dublarea gamei de produse, creşterea numărului de angajaţi
O.D.
Ziarul BURSA #Companii / 1 februarie 2022