Depozitul de la Timişoara, unul dintre cele mai importante hub-uri ale Diageo în Europa, şi-a mărit capacitatea cu peste 166%, fiind acum cel mai mare antrepozit fiscal din România. Acesta este rezultatul planurilor companiei de a mări capacitatea de stocare, de a-şi îmbunătăţi capacităţile operaţionale şi agilitatea, pentru a satisface cererea în creştere pentru produse Diageo, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
"Suntem extrem de mândri că am atins un nou moment de referinţă pentru Diageo Eastern Europe şi hub-ul nostru din Timişoara. Cererea din ce în ce mai mare pentru gama noastră largă de produse excelente ne dovedeşte că suntem pe drumul cel bun şi, odată cu această investiţie crucială, vom putea stoca mai mult şi vom putea deservi partenerii şi clienţii noştri şi mai rapid, şi mai eficient", a declarat Michael Holm, Managing Director, Diageo Eastern Europe.
Odată cu această extindere, capacitatea de stocare a depozitului a crescut de la 3.000 la 8.000 de paleţi, iar compania şi-ar putea tripla operaţiunile la 18 camioane pe zi, reducând astfel timpul de livrare la o treime din cel iniţial.
Hub-ul, inaugurat la Dudeştii Noi, judeţul Timiş, în septembrie 2021, deserveşte în prezent Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, Macedonia, România, Slovacia şi Slovenia. Acoperirea totală a crescut de la 20,5 milioane de sticle la 25 de milioane şi de la 10,5 la 13 milioane de litri odată cu extinderea. Datorită sistemului Global Diageo Track & Trace, Diageo este capabil să urmărească fiecare sticlă de la producţie până la distribuitorii din fiecare ţară, se mai arată în comunicat.
"Suntem cu adevărat mândri de această realizare şi suntem foarte bucuroşi să sprijinim creşterea Diageo. Poziţia geografică strategică este ceea ce face din Timişoara un baricentru al distribuţiei din regiunea Europei de Sud-Est. Ceea ce nu poate însemna decât eficientizarea transportului şi un nivel mai ridicat al serviciilor. Mai mult, soluţia noastră de depozitare multi-client oferă eficienţă operaţională, posibilitatea de a împărţi costurile şi resursele, şi suntem dornici să împărtăşim această flexibilitate cu toţi clienţii noştri'', a declarat Alexander Pavlov, Managing Director FM Logistic România.