Serviciile de calitate superioară şi preţurile avantajoase oferite clienţilor, au menţinut compania în topul portabilităţii, cu peste 181 500 de numere atrase în al doilea trimestru al anului, conform unui comunicat remis redacţiei. Potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) şi prelucrate de companie, DIGI îşi menţine, de peste 13 ani, poziţia de lider în rândul operatorilor de telecomunicaţii, în ceea ce priveşte portabilitatea mobilă şi fixă, depăşind 3,6 milioane de numere portate la finalul celui de-al doilea trimestru.
Potrivit sursei citate, în prima jumătate a anului, DIGI a înregistrat peste 362 500 de numere de telefonie mobilă şi fixă portate, iar dintre acestea, mai mult de 181 500 de numere în lunile aprilie, mai şi iunie. Datorită ofertelor comerciale lansate, dar şi a calităţii reţelelor de telefonie mobilă şi fixă, compania a rămas un partener de încredere pentru clienţii din România şi în cel de-al doilea trimestru din 2002. Peste 174 600 de utilizatori au ales telefonia mobilă de la DIGI, iar 7 147 pe cea fixă. Media lunară de portări în reţeaua mobilă, aferentă celui de-al doilea trimestru, a fost de peste 60 500. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2021 (aprilie-iunie), DIGI a atras cu 29% mai multe numere de telefonie mobilă şi fixă şi cu 31% mai multe numere mobile.
Compania investeşte continuu în infrastructură pentru a creşte permanent calitatea serviciilor, iar în prezent, reţeaua mobilă are acoperire outdoor de peste 99,5% din populaţia României. Din 2019, DIGI a lansat serviciul 5G, care este disponibil în Bucureşti şi în alte 13 oraşe din ţară, se mai arată în comunicat.