Serviciile de telefonie mobilă şi fixă DIGI au depăşit pragul de 3 milioane de numere de telefonie portate, din octombrie 2008, când a fost lansat serviciul în România, până la 31 iulie 2021, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii.
În această perioadă, la nivelul pieţei de telecomunicaţii, s-au înregistrat aproximativ 7,92 milioane de portări de numere de telefonie fixă şi mobilă.
DIGI este prima opţiune a clienţilor care vor să îşi schimbe operatorul de servicii fixe şi mobile. Cu 3.000.196 de numere de telefonie portate, compania este lider detaşat în segmentul portabilităţii. Reţeaua mobilă a atras mai bine de 2.690.323 de utlizatori noi, iar în aceeaşi perioadă cea fixă a depăşit 309.873 numere care au venit prin portare în reţeaua DIGI. În luna iulie, DIGI a marcat 44.763 portări de numere de telefonie mobilă şi 2.186 portări de numere de telefonie fixă. Cumulat, de la începutul anului şi până în prezent, operatorul de telecomunicaţii a depăşit 315.367 numere mobile şi 19.665 numere fixe portate. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2020 (ianuarie - iulie), DIGI a atras cu 56% mai multe numere de telefonie fixă şi mobilă şi cu 57% mai multe numere mobile decât în primele şapte luni ale anului anterior, ceea ce ilustrează un ritm care depăşeşte tendinţa pieţei (+ 40% în ianuarie - iulie 2021 vs. 2020).
DIGI a devenit, în 2020, liderul serviciilor de telefonie fixă din România, cu o cotă de piaţă de 39%, potrivit datelor comunicate de ANCOM, în timp ce, pe segmentul de telefonie mobilă, DIGI este al treilea operator, după traficul de voce şi, respectiv, de date (16% cotă de piaţă, respectiv 20%).