Ariston Thermo România, compania de centrale termice pe gaz şi boilere electrice, anunţă intrarea pe un nou segment de piaţă prin lansarea, pe plan local, a brandului german ELCO, achiziţionat de către Grup în urmă cu 16 ani. Astfel, începând cu acest an, Ariston Thermo România va furniza sisteme destinate aplicaţiilor comerciale, industriale sau rezidenţiale mari, potrivit unui comunicat de presă al companiei trimis Redacţiei.
Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România, a declarat: "Până în acest moment, pe piaţa din România, Ariston era prezent doar cu gama de produse destinate uzului domestic. Dezvoltarea accelerată din ultimii ani a pieţei de real estate pe segmentele office, industral, comercial şi rezidenţial ne-a determinat să luăm decizia de a aduce pe plan local o gamă de produse care să răspundă cerinţelor pe aceste aplicaţii. Astfel, din această primăvară, gama noastră de produse include brandul german ELCO".
Gama de produse ELCO include cazane în condensare, arzătoare, pompe de căldură, panouri solare, rezervoare, controlere şi automatizări, oferind soluţii şi sisteme de încălzire pentru spaţii comerciale şi rezidenţiale, pentru toate tipurile de energie: gaz, petrol sau energie regenerabilă.
Analizele Ariston Thermo România au arătat, mai ales în 2016, o creştere a investiţiilor pe segmentele office, comercial şi chiar logistic, determinată mai ales de intrarea pe piaţa locală a tot mai multor companii internaţionale sau de intensificare a prezenţei pentru cele existente. De asemenea, segmentul rezidenţial a cunoscut un avans semnificativ, mai ales în ceea ce priveşte ansamblurile de mari dimensiuni.
Reprezentantul Ariston Thermo România a subliniat: "Principalele proiecte pe care le vizăm, odată cu introducerea brandului ELCO în portofoliul nostru, sunt cele comerciale, industriale, administrative şi rezidenţiale, precum clădiri de birouri, centre comerciale, spitale, hoteluri, stadioane, clădiri de apartamente".
Cătălin Drăguleanu a mai afirmat, conform sursei citate, că piaţa cazanelor comerciale a înregistrat creşteri constante în ultimii ani, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi valoric, avans care are la bază construcţiile noi (clădiri de birouri, spaţii comerciale, proiecte rezidenţiale mari), dar şi înlocuirile cazanelor mai vechi.