Office Barista, companie specializată în furnizarea de soluţii complete de cafea, apă şi ceai pentru mediul office (servicii B2B), ajunge la o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în 2019, conform unui comunicat de presă. Planurile pentru următorul an includ continuarea extinderii companiei pe plan naţional.
Compania furnizează soluţii premium, în colaborare cu parteneri recunoscuţi pentru calitatea serviciilor precum Franke, pentru espressoare, Waterlogic pentru dispensere de apă şi TeaPigs pentru selecţia de ceaiuri. În medie, conform calculelor Office Barista, o corporaţie din România investeşte între unu şi doi euro pentru apă, lunar, per angajat, în timp ce pentru cafea costul este între 3 şi 5 euro.
Pentru a oferi soluţii adaptate în funcţie de nevoile fiecărei companii, Office Barista oferă gratuit o săptămâ-nă de acces complet la serviciile sale, astfel că oferta finală este construită în funcţie de preferinţele pe care le au angajaţii fiecărei societăţi comerciale.
Mihai Sugureanu, CEO Office Barista, subliniază: "Pe final de 2019 este mai clar ca niciodată că astfel de beneficii, precum cele obţinute prin serviciile noastre, pot face un mediu de lucru mai plăcut şi mai sănătos. Noi am pornit de la ideea că lucrurile mici, aparent neînsemnate, au efecte mult mai mari decât ne-am aştepta. Astfel, am investit în tehnologie şi în parteneriate cu cei mai buni furnizori din piaţă. Totodată, facem toate acestea cu grijă faţă de mediu şi cu respectarea tuturor normelor legale de sănătate în vigoare. Pentru noi, 2019 a fost un an de creştere şi dezvoltare a echipelor atât pe plan operaţional, cât şi în alte departamente, cum ar fi marketing sau vânzări.
Scopul nostru este acela de a furniza soluţii care pot schimba în bine un mediu de lucru. De aceea şi oferim acces la serviciile noastre timp de o săptămâ-nă. O companie nu trebuie să cumpere niciodată ce-i mai scump sau mai ieftin din piaţă, ci să aleagă ce e mai potrivit pentru angajaţii ei. Acesta este principiul nostru şi asta ne-a ajutat să ne creştem, de la an la an, cifra de afaceri şi să ne uităm acum la întărirea poziţiei pe plan naţional". Pentru anul 2020, compania vizează continuarea extinderii în România şi o cifră de afaceri de 3,5 milioane euro, ca urmare a investiţiilor pe care compania le-a făcut în tehnologie, prin digitalizarea proceselor de business.
Office Barista încheie anul în curs cu servicii furnizate în Bucureşti, dar şi în alte oraşe din ţară, precum Braşov, Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca. Planul pentru anul viitor este consolidarea prezenţei în plan naţional, prin angajaţi şi traininguri locale, astfel încât zona operaţională să fie acoperită cu oameni care pot răspunde imediat cerinţelor partenerilor din corporaţii.