Doraly Expo Market, a dat in folosinta un nou pavilion comercial cu o suprafata de 9.200 mp. Cladirea recent finalizata este inchiriata integral unui nou magazin de tip cash&carry, denumit "Noi", transmite un comunicat de presă trimis redacţiei. Doraly ajunge astfel la o suprafata comerciala inchiriabila de cca. 95.000 mp, dezvoltata pe un teren cu o suprafata de cca. 280.000 mp.
Prin deschiderea magazinului "Noi", ponderea segmentului cash&carry creste la 50% din suprafata comerciala, transformand astfel Doraly in parcul cu cea mai mare suprafata destinata acestui tip de magazine. Restul suprafetei este ocupata in prezent de magazine angro si retail, depozite si birouri.
Magazinul "Noi", specializat in comercializarea produselor de uz casnic si personal, isi asteapta cumparatorii incepand cu data de 30 noiembrie 2020, cu o gama de peste 40.000 de tipuri de produse la oferte imbatabile.
In contextul cererii tot mai mari pentru produsele de stricta necesitate la preturi competitive, deschiderea unui nou pavilion reprezinta inca un punct de atractie pentru cumparatori, care gasesc la Doraly, atat online, cat si offline, tot ceea ce au nevoie pentru business, birou sau locuinta lor.
"Suntem entuziasmati sa gazduim in Doraly un nou brand romanesc aflat la inceput de drum. Acesta indeplineste toate premisele pentru a deveni o ancora comerciala, atat datorita gamei variate de produse la preturi accesibile, cat si a spatiului comercial modern si usor accesibil clientilor. Strategia de dezvoltare a Doraly Expo Market are la baza extinderea suprafetei comerciale in scopul diversificarii categoriilor de produse, prin atragerea comerciantilor interesati de modelul de business multichannel si care ofera produse la preturi foarte accesibile, care scad odata cu cresterea cantitatii comandate, de aceasta facilitate beneficiind si cumparatorii online, pe platforma doraly.ro", a declarat domnul Gheorghe Iaciu, fondator Doraly.
Pozitionat strategic, pe DN2 si in imediata proximitate a soselei de centura, in Afumati, Expo Market Doraly atrage un mix unic de consumatori, de la micii comercianti care se aprovizioneaza de la magazinele angro, la consumatorii finali care sunt atrasi de magazinele de tip cash&carry si retail. Traficul inregistrat anual este de peste 3 milioane de vizitatori.