În topul liderilor de piaţă din sectorul farmaceutic european, Dr. Max Group şi-a consolidat cea de-a doua poziţie de pe continent în rândul celor mai mari reţele de famacii, înregistrând o creştere anuală de 20%, cu venituri de 4.6 miliarde de euro în 2023. Cifrele subliniază prezenţa şi popularitatea în creştere a brandului în rândul consumatorilor, printr-o expansiune de succes în diverse pieţe europene, incluzând Cehia, România, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, strategia de creştere a Dr. Max evidenţiază o expansiune semnificativă pe piaţa europeană şi din România, prin măsuri de extindere operaţională şi inovaţii în lanţul de aprovizionare:
• Cu o prezenţă operaţională în 17 ţări europene şi aproape 3.000 de farmacii în şase pieţe principale (Cehia, România, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia), Dr. Max se distinge printr-o echipă vastă de 20.000 de profesionişti şi un program de loialitate cu peste 10.6 milioane de membri activi;
• Reţeaua de farmacii s-a extins în 2023, cu peste 600 de noi locaţii în pieţele principale, achiziţia strategică a companiei Neo Apotek S.p.A în Italia în 2023, propulsând compania pe locul doi în topul celor mai mari reţele de farmacii din Italia;
• În România, Dr. Max a înregistrat o creştere de 31% a afacerilor consolidate (peste 8.7 mld RON) vs anul 2022, continuând implementarea de soluţii inovatoare, precum Roboţii Mobili Autonomi (AMR) în Mogoşoaia, iniţiativă premiată cu "Supply Chain Excellence Award 2023" pentru excelenţa în lanţul de aprovizionare în domeniul farmaceutic.
Dr. Max a intrat pe piaţa din România în anul 2017, în urma preluării farmaciilor Arta, iar în anul 2018 a achiziţionat grupul A&D Pharma. În anul 2020 a fost lansat brandul Dr. Max cu promisiunea de a oferi preţuri accesibile şi servicii & produse de calitate pacienţilor din România. În prezent, în România, Dr. Max deţine cel mai mare distribuitor de medicamente, divizia Mediplus, cât şi peste 950 de farmacii în întreaga ţară, reuşind să câştige încrederea atât a peste 4.5 milioane de români care beneficiază în prezent de avantajele programului de loialitate Dr. Max, cât şi a peste 4000 de farmacii independente, spitale private şi de stat.
"La Dr. Max România, prioritizăm angajamentul profund faţă de grija pentru oameni, ceea ce constituie fundamentul succesului nostru. Ne dedicăm să menţinem aceeaşi atenţie şi responsabilitate în toate activităţile noastre, asigurându-ne că fiecare pacient beneficiază de serviciile şi produsele de care are nevoie", a precizat Cezar Zaharia, CEO Dr. Max România.
În toate ţările în care Dr. Max este prezent, compania are acelaşi obiectiv, acela de a contribui la îmbunătăţirea sănătăţii pacienţilor, prin oferirea unei game extinse de produse şi servicii farmaceutice. Dr. Max este un brand modern, curajos în inovaţie şi dedicat ridicării standardelor industriei pentru a oferi soluţii eficiente pentru o viaţă sănătoasă, cu produse de calitate la preţuri accesibile.