Bonjour Internaţional Tour contestă măsurile de suspendare impuse de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului şi anunţă că activitatea companiei se desfăşoară în continuare, printr-un drept la replică remis astăzi redacţiei.
"DREPT LA REPLICA
Agenţia Bonjour Internaţional Tour îşi desfăşoară în continuare activitatea datorită contestării măsurii de suspendare a activităţii, luate de către Ministerul Turismului şi Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor.
Această ştire de suspendare a activităţii Bonjour Internaţional Tour, care a fost preluată de mass media, ne-a creat mari prejudicii. Informaţia nu a fost postată pe site-ul ANPC dar unele ziare şi televiziuni au difuzat ştirea şi în mod normal şi obligatoriu, se impune ca aceştia să difuzeze şi dreptul nostru la replică, pentru restabilirea adevărului. Am obţinut acest drept prin posibilitatea depunerii de contestaţie împotriva măsurii de închidere a activităţii.
Totodată prin Dosarul 18987/301/2022 de la Judecătoria Sectorului 3, instanţa respinge cererea lui Eddia Bussiness Srl "Chef de ducă" prin care a solicită închiderea Agenţiei Bonjour Internaţional Tour şi uriaşe pretenţii materiale, prin soluţia "închidere finală şi dezinvestire". Denigrarea lor sistematică pe toate site-urile de socializare, abordarea clienţilor în particular cât şi a televizunilor, au creat prejudicii materiale şi de imagine Agenţiei noastre.
Concurenţa neloială a tuturor celor implicaţi în această denigrare masivă, provocată de Eddia Bussiness Srl "Chef de ducă" a fost cu scopul vădit de a submina activitatea noastra şi relaţiile cu clienţii şi în consecinţă, aceştia vor suporta consecinţele legale" se arată în dreptul la replică al companiei.
1. Turistii cer replica agentiei Bonjour
(mesaj trimis de Turist inselat în data de 11.11.2022, 17:17)
Am dori ca Bonjour sa le spuna turistilor care nu au mai plecat in vacanta in acest an si nici banii nu si i-au mai primit inapoi cand li se ramburseaza banii. Cum poate Bonjour sa spuna ca masurile au fost abuzive? Aceste sanctiuni au fost aplicate tocmai pentru ca nu s-a respectat OG2/2018, respectiv rambursarea in cel mult 14 zile de la anulare. Masurile au fost corecte, legea e prost formulata, astfel incat orice sarlatan poate contesta o masura corecta si sa mai obtina timp pentru a comite alte sarlatanii. Orice judecator onest va intelege ca masurile au fost cele corecte si la un moment dat tot ii va fi retrasa licenta, iar atunci va fi definitiv.
2. Dreptul la replică
(mesaj trimis de Nina în data de 11.11.2022, 17:29)
Noi , turiștii,cerem prin intermediul dumneavoastră dreptul la replică ,al asociațiilor agenției,dacă se considera nevinovati,denigrati,hărțuit i!Ar avea ocazia să demonstreze cu acte oficiale, motivele pentru care ne-au luat banii și nu ne-au oferit pachetele turistice achiziționate!Noi putem demonstra și susține, in fața oricui că spunem adevărul, dânșii o pot face???
2.1. Un pagubit (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Eugenia în data de 11.11.2022, 17:34)
Si cu noi, pagubitii, cum ramane?
Eu sunt unul dintre turistii inselati de #BonjourTourInternational in luna august 2022, iar administratora agentiei nu face decat sa ma ameninte ca ma da in judecata pentru denigrare. Adica eu nu am dreptul la replica?
Hotul striga hotii. Administratora firmei nu imi inapoiaza banii datorati si ma cheama tot pe mine in instanta, nu eu pe ea.
Este greu de crezut ce pot autoritatile sa ii permita acestei femei sa faca cu turistul roman. Nu am cuvinte sa imi exprim frustrarea acumulata.