COSMETIC PLANT, unul dintre principalii producători români de cosmetice, lansează gama OMEGA Plus, o nouă premieră pe piaţa locală de cosmetice - 5 produse de îngrijire cu acizi graşi esenţiali Omega 3, 6, 7 şi 9 şi ulei de avocado, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
"Remodelăm în permanenţă portofoliul de produse, pornind întotdeauna de la o atentă cercetare a nevoilor şi preferinţelor de consum şi de la cercetarea, testarea şi selectarea celor mai bune ingrediente. Succesul înregistrat de gamele 4D şi Vitamin C Plus ne-au confirmat importanţa acestor factori. Pentru lansarea gamei OMEGA Plus ne-au fost necesari doi ani de cercetare, rezultatul obţinut fiind o formulă inovatoare. Datorită combinaţiei unice şi revoluţionare de ingrediente, care aduce un plus de eficacitate, suntem siguri că această nouă gamă din portofoliul nostru va fi extrem de apreciată", a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.
Pentru formularea gamei OMEGA Plus, COSMETIC PLANT a pornit de la un ingredient clasic, respectiv grupul de acizi graşi esenţiali Omega 3, 6 şi 9, cu beneficii recunoscute pentru sănătate şi starea de bine. Astfel, în gama OMEGA Plus se combină, într-o formulă unică, uleiul de avocado cu complexul lipidic format din 5 uleiuri vegetale - ulei de floarea-soarelui, susan, porumb, macadamia şi măsline - bogate în Omega 3, 6, 7 şi 9.
Formată din 5 articole, gama OMEGA Plus face parte din familia Essential Plus şi răspunde nevoilor de îngrijire din cap până în picioare, cuprinzând produse de face care (cremă hidratantă emolientă şi catifelantă, cremă antirid hrănitoare şi revitalizantă), body care (cremă de corp hrănitoare), precum şi hair care (şampon reparator şi protector şi 2 în 1 balsam&mască reparator şi protector).
Noua gamă OMEGA Plus, cu ingrediente biomimetice, care imită acţiunea compuşilor naturali ai pielii, oferă consumatoarelor din România acces la cele mai inovatoare produse pentru ritualul lor zilnic de îngrijire, reconfirmând încă o dată misiunea companiei, aceea de a ajuta femeile să îşi pună în valoare frumuseţea naturală, notează sursa citată.
Conform comunicatului, COSMETIC PLANT continuă să-şi menţină trendul ascendent înregistrat în ultimii ani şi încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 11,9 mil. lei, în creştere cu aproximativ 6% faţă de 2020, fără a majora preţurile produselor. Performanţele înregistrate de produsele care au la bază formule inovatoare şi care integrează generaţii noi de ingrediente se menţin şi la începutul acestui an, în primul trimestru fiind înregistrate creşteri de peste 60% pentru familia de produse Fusion, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Gama 4D, noua generaţie de acid hialuronic, obţine cele mai bune rezultate din familia Fusion, triplându-şi vânzările.
"Am păşit cu dreptul în acest an, ceea ce ne demonstrează eficacitatea lansărilor şi campaniilor derulate anul trecut, dar şi încrederea şi fidelitatea pe care consumatorii le acordă produselor noastre, produse create în urma unor ample procese de cercetare şi inovaţie. Sunt încrezătoare că vom înregistra rezultate bune şi anul acesta, în pofida contextului inflaţionist care se resimte în toate industriile", a declarat Susana Laszlo, Director General COSMETIC PLANT.
Potrivit acesteia, apetenţa consumatorilor faţă de ingredientele clasice, în combinaţii unice, este unul dintre motivele pentru care COSMETIC PLANT continuă să aducă constant inovaţii în domeniu. Astfel, în cei peste 30 de ani de existenţă, compania a marcat multiple premiere pe plan naţional, prin prisma ingredientelor inovatoare folosite în reţete dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca. Lansarea OMEGA Plus se menţine pe aceeaşi traiectorie, compania creând o gamă de produse în jurul unui ingredient clasic, integrat într-o combinaţie unică şi revoluţionară pentru România.
La nivel de business, primele trei luni ale acestui an au adus o evoluţie notabilă pentru toate produsele Fusion, familie de produse lansată în 2019 care are la bază formule inovatoare şi care înglobează generaţii noi de ingrediente. Astfel, acestea au înregistrat o creştere a vânzărilor de peste 60% în primul trimestru din 2022, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, iar cererea de produse ce au la bază noua generaţie de acid hialuronic 4D a crescut cu peste 260%. Mai mult, în perioada ianuarie-martie 2022, vânzările online ale COSMETIC PLANT au înregistrat o creştere record, de peste 110% faţă de T1 2021, se menţionează în comunicat.