Happy Partnerships promovează spre vânzare un hotel amplasat la 2 km distanţă de aeroportul Henri Coandă şi lângă viitoarea staţie de metrou, pe ruta nordul Capitalei-Aeroport.
Valoarea hotelului este de 2,95 milioane de euro. Construcţia imobilului a început în anul 2006, clădirea fiind finalizată în proporţie de 80%, întrucât investitorul, persoană juridică, a intrat în insolvenţă, acum hotelul fiind pus în vânzare de creditor.
Hotelul dispune de 120 de camere duble, un restaurant, zonă pentru terasă-bar, săli de conferinţă, sală de fitness, zonă pentru saună şi masaj şi spaţiu pentru 100 de locuri de parcare în regim suprateran.
Construcţia are o suprafaţă construită de 7000 mp, regimul de înălţime fiind subsol, parter şi patru etaje, iar terenul pe care este amplasat imobilul se întinde pe 5500 mp. Acesta are dublă deschidere - latura vestica la DN1 (32 ml) şi latura sudică la Strada Zborului, accesul fiind permis atât pietonal, cât şi auto.
Printre avantajele hotelului se numără preţul acestuia, de 420 de euro/mp construit, preţ solicitat de către creditor şi valabil până la finele anului, ne-a transmis Alina Cojocaru, General Manager & Owner al agentiei Happy Partnerships, precizând: "Preţul pe mp al terenurilor din Otopeni care au deschidere la DN1 se ridică la 250 euro/mp, costul real al construcţiei se estimează la 600-700 euro/mp, fapte care ne indică un cost de achiziţie al imobilului sub media pietei".
Dubla destinaţie, hotel/spaţii birouri, îi oferă posibilitatea investitorului inclusiv să dezvolte un business center, chiriile în zonă fiind 13 euro + TVA, inclusiv mentenanţa lunară a spaţiului, ne-a mai spus sursa citată. În opinia sa, condiţiile stricte ale Primăriei oraşului Otopeni şi ale AACR cu privire la înălţimea construcţiilor viitoare din proximitatea aeroportului reprezintă un alt avantaj al acestei construcţii. La acesta se adaugă posibilitatea de achiziţionare a unui teren în suprafaţă de 7500 mp poziţionat pe latura estică, unde este posibilă amplasarea unei parcări, piscine spa centre etc.
"Peretele cortină amplasat pe întreaga faţadă exterioară, luminatorul din acoperiş, rotonda care îmbrăţişează zona de recepţie şi posibilitatea amenajării interioarelor pot transforma proprietatea într-o destinaţie de lux", subliniază Alina Cojocaru.
Aceasta menţionează că targetul vizat este segmentul business, dar şi personalul companiilor aeriene ce operează pe aeroportul Henri Coandă, fiind o soluţie la îndeamnă pentru pasagerii cu zboruri anulate sau întârziate.