Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv estimează o creştere importantă a vânzărilor de produse destinate lucrărilor de finisaj în această perioadă, conform unui comunicat remis redacţiei.
Produsele achiziţionate în lunile de primăvară sunt destinate lucrărilor de renovare. Potrivit Duraziv în această perioadă aceste proiecte sunt mai puţin costisitoare, iar oferta din piaţă este mai largă ca urmare a multitudinii târgurilor de profil.
Potrivit estimărilor Duraziv produsele cele mai căutate la rafturi primăvara sunt gleturile, vopselele lavabile, adezivii şi chiturile de rosturi. Toate aceste produse sunt utilizate preponderent în cadrul lucrărilor de renovare.
Gabriel Constantin, Manager B2B Duraziv, a declarat: "Şi în 2011, ca de altfel în fiecare an, se observă o evoluţie pozitivă a vânzărilor în perioada anterioară sărbătorilor pascale. Se observă o evoluţie bună în special pe segmentul de produse premium, ceea ce înseamnă că se achiziţionează produse pentru proiecte individuale de renovare".