Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri de 34%, la 18 milioane de euro, şi se aşteaptă la un avans de două cifre în 2012, astfel încât rulajul să depăşească 20 de milioane de euro. Compania bugetase iniţial pentru anul trecut un avans al afacerilor de 25%, ţintă revizuită la 30% ca urmare a vânzărilor din primul semestru din 2011. Vânzările de vopsele au fost duble faţă de cât se aştepta compania, iar la sfârşitul anului această divizie a totalizat venituri de două milioane de euro, potrivit Mediafax.
"Divizia de vopsele a crescut business-ul considerabil. Am reuşit de asemenea să vindem foarte bine adezivi atât în primele două luni din 2011, cât şi la sfârşitul anului. Acestea sunt în mod tradiţional luni cu vânzări modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutaţi mult şi de linia de produse speciale aplicabile şi la temperaturi de îngheţ", a declarat proprietarul Duraziv, într-un comunicat.
Guzu este fondatorul producătorului de vopsele Fabryo, companie din acţionariatul căreia a ieşit în 2009 în urma unei tranzacţii cu fondul de investiţii Oresa Ventures. În 2010 el a revenit pe această piaţă, prin lansarea unei noi linii de vopsele.
Duraziv îşi propune creşteri susţinute ale diviziei de vopsele şi a început în acest an proiecte de extindere a liniei de vopsele lavabile.
"Ne dorim ca vopselele să deţină o treime din totalul business-ului şi în acest fel să ne dezvoltăm echilibrat, consolidându-ne astfel prezenţa în piaţă ca distribuitor de sisteme", a mai spus Guzu.
Pe segmentul de adezivi creşterea a fost de 35% valoric şi de 40% cantitativ. Adezivii reprezintă o treime din vânzările totale ale companiei.
Portofoliul companiei Duraziv include şi profile metalice, pe lângă adezivi şi vopsele.