Producătorul de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de antreprenorul Daniel Guzu, a raportat o creştere substanţială a vânzărilor diviziei de vopsele ca urmare a lărgirii gamei de produse, a lansării primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros, a creării unor branduri cu diferenţiatori puternici, dar şi datorită unei oferte deosebit de atractive de tencuieli decorative, arată un comunicat de presă.
Totodată, veniturile companiei Duraziv în primele şase luni din comercializarea vopselelor şi a tencuielilor decorative au ajuns la 4,88 milioane lei (1,08 milioane euro), în creştere cu 98% comparativ cu rezultatele din perioada similară a anului anterior.
Marga Călin, director de marketing Duraziv, a declarat: "Divizia de vopsele a crescut anul acesta deoarece am promovat o gamă foarte largă de vopsele, cu diferenţiatori puternici, precum şi o tencuială decorativă cu un raport corect calitate/preţ. O importanţă mare a avut-o şi lansarea primei vopsele certificată ecologic din România - DURAZIV Fără Miros".