Dynamic Selling Group reuneşte, sub aceeaşi echipă managerială, brandurile româneşti de profile PVC Ramplast şi Teraplast, consolidându-şi astfel poziţia de jucător european pe piaţa tâmplăriei din PVC, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Dynamic Selling Group anunţă achiziţia diviziei de profile PVC Teraplast, în urma avizului favorabil transmis de către Consiliul Concurenţei referitor la această tranzacţie. Grupul de firme Dynamic atinge astfel o capacitate de producţie, extrudare şi prelucare PVC de peste 20.000 tone anual, devenind unul dintre cei mai mari şi importanţi lideri zonali europeni.
"În mod cert, în acest moment, Dynamic Selling Group reuneşte cea mai puternică echipă de specialişti în domeniul producţiei şi distribuţiei profilelor PVC din România. Parteneriatul cu Teraplast - cărora le mulţumim pentru colaborare şi încredere - alături de Ramplast, producător aflat deja în portofoliul nostru, profilează nu doar cea mai mare facilitate de producţie din ţară, dar şi un leadership pe piaţa autohtonă şi zonală. Valoarea totală a achiziţiei, incluzând costurile contractuale, operaţionale şi logistice se ridică la 7 milioane de euro, dar noi considerăm că, mai preţios decât brandul sau utilajele, este expertiza pe care Dynamic o capitalizează prin toată echipa de producţie sau distribuţie pe care o reunim şi cărora vrem să le furnizăm un mediu dinamic de dezvoltare, perfecţionare şi progres." a declarat Cristian Stoleru, co-owner Dynamic Selling Group.
Fabrica de profile PVC Teraplast va fi relocată pe platforma din Râmnicu Vâlcea, pe care activează deja Dynamic. Grupul de firme Dynamic va realiza o tranziţie echilibrată şi se va asigura că întreg procesul de producţie sau livrare se vor desfăşura fără sincope.
Dynamic Selling Group se va concentra pe expansiunea comercială prin consolidarea pieţelor externe pe care activează deja, dar şi prin abordarea unor zone noi.
"Achiziţia diviziei de profile PVC Teraplast completează oportun strategia de dezvoltare a gupului Dynamic. După preluarea Ramplast, în 2018, consecvenţi valorilor care ne-au motivat şi inspirat mereu - dinamism, flexibilitate, performanţă, am monitorizat constant eventuale oportunităţi care s-au materializat în această tranzacţie. Scopul nostru, în perioada următoare, este să ne concentrăm pe activitatea de export, nu doar din raţiuni de profitabilitate şi expansiune comercială, ci aspirând la o recunoaştere europeană a calităţii şi performanţei produselor româneşti, pe care le fabricăm în ţară. Cifra de afaceri a grupului Dynamic în 2021, pe care o estimăm în jurul valorii de 70 milioane euro, ne validează ca producător strategic şi pivot structural în acest domeniu. Rămânem conectaţi şi receptivi la orice oportunitate.", a declarat Gabriel Stoian, co-owner Dynamic Selling Group.