Cred că nimănui nu i-a convenit Decizia CEDO care a stabilit că revocarea lui Kovesi a fost ilegală, dar cea mai ticăloasă reacţie a avut-o incredibilul Tudorel Toader, acest Pilat din Pontul românesc:
"Pe firul acestui proces de demitere au fost trei factori care şi-au împlinit misiunea.
Eu am făcut raportul şi am propus revocarea.
După aceea a fost sesizată CCR, ministrul nu este autor al dreptului de sesizare, o face Guvernul, preşedinţii Parlamentului... CCR a dat o decizie şi preşedintele a revocat-o în baza acelei decizii. Preşedintele nu a revocat-o în baza propunerii mele. Decizia CCR se execută. Eu cam asta pot să spun".
Plini de imaginaţie, naşii lui Tudorel Toader l-au botezat cu diminutivul numelui de familie - uneori e Tudorel, alteori e Toader, după cum îi convine.
Când a cerut revocarea lui Kovesi, era Toader, un ministru care explică savant prostiile pe care le spunea, câştigându-şi acoliţi printre specialişti altminteri normali, dar pe care i-a tâmpit.
Acum e Tudorel.
E nevinovat.
Tudorel minte:
- "Primul factor": Cele 70 de pagini pe care le-a scris Tudorel Toader ca Raport pentru revocarea Laurei Codruţa Kovesi, au fost concentrate pe o singură idee manipulatorie: că atunci când ministrul justiţiei o cere, preşedintele ţării este obligat să se supună şi să revoce pe şeful DNA.
- "Al doilea factor": CCR i s-a subordonat lui Liviu Dragnea pe persoană fizică (ca, de altfel, întreg PSD-ul), a blagoslovit prostovăniile din Raportul lui Toader şi a inversat ierarhiile, susţinând că preşedintele este obligat să execute poruncile ministrului.
- "Al treilea factor": Preşedintele întâi a făcut mişto de Tudorel Toader şi de CCR, după care, în cel mai umilitor mod cu putinţă, a revocat-o pe Laura Codruţa Kovesi de la şefia DNA, la 9 iulie 2018.
Am scris mai multe articole contra acestei întâmplări mişeleşti, la care au participat activ ministrul justiţiei Tudorel Toader, Guvernul Dăncilă, CCR, Preşedintele României şi dacă nu Dan Voiculescu, atunci televiziunea fiicelor sale Antena 3, cu concursul televiziunii România TV a lui Sebastian Ghiţă (ascuns la Belgrad).
Violenţa de limbaj folosită la Antena3 în subiectul Laura Codruţa Kovesi a culminat cu replica explicită "Pup-o-n cur pe Kovesi!" a "domnului" Mihai Gâdea, acest fost pastor atât de manierat şi sensibil, care l-a apostrofat în plină emisiune pe Ionel Dancă, actualul şef al Cancelariei premierului.
Cred că e rândul "domnului" Mihai Gâdea să facă asta.
La data de 11 martie 2019, am publicat în BURSA articolul cu titlul "Un mahalagiu în Financial Times" (vezi https://www.bursa.ro/un-mahalagiu-în-financial-times-47006632), în care, la NOTA 2, am sintetizat ideile altor articole publicate anterior de mine, pe subiectul Kovesi: "Reamintesc faptul complicităţii Curţii Constituţionale care a acceptat interpretarea vicioasă a Legii 303/2004, deşi ea este clară: < Art. 54.(4) Revocarea procurorilor din funcţiile de conducere prevăzute la alin. (1) se face de către Preşedintele României, la propunerea ministrului justiţiei [...] >.
Înţelesul natural al acestei prevederi legale este că preşedintele nu poate revoca după bunul lui plac, oricând şi pe oricine ar vrea el, ci doar la propunerea ministrului justiţiei. Niciodată această propoziţie a legii nu va însemna că ministrul justiţiei, (când vrea muşchii lui), poate să-l oblige pe preşedinte să revoce. Prin complicitatea Curţii Constituţionale a României, totuşi, a fost creată aparenţa că Iohannis are obligaţia să o revoce pe Kovesi, dacă Toader i-o cere.
Şi preşedintele ţării a revocat-o, contrar voinţei sale şi propriilor convingeri, arătând că este incapabil intelectual (dimpreună cu întreg corpul de consilieri), slab, şantajabil, laş, dispus la compromisuri ruşinoase".
Mai simplu: Preşedintele României Klaus Iohannis a îndeplinit poruncile puşcăriaşului Liviu Dragnea.
Klaus Iohannis a pierdut atunci un moment rar, ocazia să devină erou naţional: decât să o revoce pe Kovesi împotriva convingerilor sale explicit şi public exprimate, un om integru ori ar fi demisionat, ori ar fi înfruntat Curtea Constituţională şi dârla de ticăloşi aliniată în spatele ei, deasupra căreia a tronat infractorul Liviu Dragnea.
Integritate.
Tăria convingerilor.
Şi să nu-mi vorbiţi de regulile statului de drept, neruşinaţilor!
Nu poţi invoca regulile statului de drept când comiţi o nedreptate
Statul de drept înseamnă statul drepturilor şi al dreptăţii.
Stat bazat pe justiţie şi integritate.
Nu puteţi opune "regulile statului de drept" sentinţei venite de la CEDO, cum chipurile cu naivitate încearcă să joace Curtea Constituţională, într-un Comunicat:
"Curtea Constituţională nu putea să încalce dreptul la un proces echitabil al unei persoane fizice pentru simplul motiv că în procedura în faţa Curţii Constituţionale s-a examinat un alt aspect care a vizat, în mod exclusiv, competenţele autorităţilor publice".
Ca şi când Curtea ar fi vreun robot, care nu ar observa consecinţele nedrepte ale deciziilor sale asupra oamenilor implicaţi.
Le observ eu, ca ziarist, dar nu şi judecătorii Curţii Constituţionale? Păi, trei dintre judecătorii CCR au observat asta şi nu au votat decizia CCR - care a fost problema să realizaţi că au dreptate colegii voştri?
Ce ne arată Decizia CEDO:
- Primul "factor": nimic în privinţa lui Tudorel Toater, pentru că ştiam că este doar o slugă nemernică a infractorului Liviu Dragnea.
- Al doilea "factor": nimic în privinţa CCR, pentru că ştiam că este preşul de la uşa infractorului Liviu Dragnea.
- Al treilea "factor": e prea penibil!
În treizeci de ani de după Revoluţie, am constatat edificarea a doar două instituţii: DNA, prin meritul Laurei Codruţa Kovesi şi SMURD, prin meritul lui Raed Arafat.
Amândouă prin meritul personal a doi indivizi, iar nu ca rezultat al reformelor de sistem. Raed Arafat încă rezistă şi SMURD odată cu el.
Dar Laura Codruţa Kovesi a fost alungată.
De atunci, combaterea corupţiei s-a dus dracului.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.05.2020, 22:13)
Articolul ăsta imi va rămâne 10 ani in cap si pe veci în inimă!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.05.2020, 22:21)
Bvo un articol de exceptie în adevar si esenta realitătilor interlopilor politici din era Dragnea
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 13:26)
asta pentru ca nu ai nimic in cap. punct
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 19:20)
Al tau e plin, trebuie sa vina gunoierii sa-l goleasca.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 07:52)
Mult loc gol trebuie că ai in cap.
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 08:09)
Si pe procurorul Portocala cine ar trebui sa-l pupe uindeva. D-na Kovesii? Il lauda si aprecia atat de mult. Cred ca si acum il lauida. In alta tara ar fi fost demult la Mititica pentru o buna perioada de timp. Peste nu mult timp o sa aflam ca este mare procuror european si ii va rade in nas lui Gadea si tuturor celor care l-au gonit. Unde se aduna un gunoi vin si celelalte. Au un simt de turma foarte ridicat.
Dl Iohanis ar trebui se-i rasplateasca cu ceve medalii ca la spitatlul din Suceava. Sa nu uitam nici de procurorul general Augustin Lazar cu merite deosebite in mentinerea democratiei pe timpul lui Ceausescu si dupa mai ales
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Ddd în data de 08.05.2020, 08:50)
Nu stiu de ce trebuie sa faca altii ce gandeste mintea lui Make? Sunt convins ca foarte putini oameni, printre care se afla si semnatarul articolui, gandesc asemenea grozavi!
1.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 08.05.2020, 10:40)
Mintea lui Make pune doi de "i", la "grozavii", nu doar unul, ca tine si de asemeni, mintea lui Make nu permite cuvintului "articolui" sa iasa pe usa mintii cu coada retezata, ca pisica lui Hagi Tudose. De aia trebuie sa faca altii ce gindeste mintea lui Make, printre care se afla si semnatarul comentariului tau.
1.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 12:32)
Finantele au ajuns foarte populare printre analfabeti.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.05.2020, 22:18)
România este o combinatie.Scapa cine poate.
2.1. Scapă cine are spate (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Cristian în data de 06.05.2020, 23:34)
Scapă cine are spatele asigurat. Codruța a acționat de multe ori cu dubla măsură, se știe (vezi escrocii lu Băsescu, Cocos, Microsoft, etc). Nu poți să faci justiție doar pentru unii iar la ceilalți să închizi ochii. Am înțeles, Băsescu i-a servit pe americani iar ei l-au scăpat de dosare. Cu Iohannis s-a întâmplat la fel. Asta-i viața, unii se îmbogățesc, alții muncesc că prostii.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.05.2020, 22:31)
In directia calaului intelectual Gadea am o urare, sa aplice pupatura si sora-mii, cred ca-i place mult de tot !
In acest articol lipsesc injuraturile mult mai sanatoase pentru CCR, o adunatura de oameni ce au facut dreptul la Gheorghiu Dej si inca la ora actuala aplica elementele de securisti analfabeto-vagabonzi tuturor care le stau impotriva intereselor lor.
La virsta dumitale, Make, nu voi fi asa de cuminte. Dau cu bucati din mine in ei pina le intra virusul legii drepte-n singe !!!
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 06.05.2020, 23:09)
Iti spun un secret: am constatat ca nu stiu sa injur, cind la un turneu de bridge, am injurat un adversar timp de cinci minute neintrerupt, in tacerea stupefiata a celor doua sute de participanti la concurs si m-am oprit numai pentru ca am sesisat ca in tot timpul asta am alternat doar doua injuraturi de mama.
In schimb, o prietena unguroaica adusese injuraturile pe niveul artei - obscenitati de o neobisnuita spurcaciune, de o imensa varietate; cind am intrebat-o cum reuseste, mi-a raspuns ca nu e vorba de niciun fel de ingeniozitate si ca doar le traduce. Adevarul este ca vorbea fara accent.
3.2. Hoti de cai (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de Ti calos în data de 07.05.2020, 00:19)
Sugestie. Am castigat mai multe concursuri cu asta : " sa-l ia naiba pe ala de a udat stejaru din care s-a facut sertaru in care tinea tacsu prezervativul care s-a spart cand a regulat-o pe măsa de a iesit boul ăla...
4. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.05.2020, 23:06)
Bravo ma bucur sa mai aud si o traba buna. Bravo .
5. Datoria morala
(mesaj trimis de Cristian în data de 06.05.2020, 23:22)
Președintele avea datoria cel puțin morala să-și motiveze gestul, chiar daca a acționat la decizia CCR. Faptul că n-a simțit nevoia sa adauge nimic, cu ocazia demiterii, a lăsat în popor un gust amar, senzația că a acționat la presiunea unor puteri și interese străine.
Iar Codruța s-a simțit ca un sclav, înlocuit de stăpân după bunul plac, asta e realitatea.
6. excelent articol
(mesaj trimis de vinny în data de 06.05.2020, 23:50)
trist dar adevarat
7. Hoti de cai
(mesaj trimis de Ti calos în data de 07.05.2020, 00:08)
E un film cu hotii de cai. Pagubasul a prins si omorat hotii. Ulterior, au fost doua proccese : la primul proces pagubasul a primit caii inapoi, la al doilea a fost condamnat pentru crima fiind spanzurat.
7.1. Despre semnatura ta (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 00:23)
"Ti calos" este un cuvint compus, format in romaneste, pe timpul fanariotilor, din interjectia "Tiii" si grecescul καλος/"calos" (bun), impreuna avind intelesul de "Ce bun!" Convertirea in antonim a avut loc in romaneste din cauza felului in care boierii fanarioti erau priviti de iobagi , cind aceia se gratulau unii pe altii, la plecarea din vizita, cu exclamatiile "Tiiii calos!", referindu-se la tratatiile cu rahat, dulceturi si serbeturi.
Initial, "Ticalos" era eticheta romaneasca pentru boierul fanariot.
Vreau sa spun ca "La primul proces pagubasul a primit caii inapoi, la al doilea a fost condamnat pentru crima fiind spanzurat."
7.2. Dupa cum se vede (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Ti kalos în data de 07.05.2020, 02:22)
Despre statul de drept.... Petre
Ţuţea. „Eu, în materie de democraţie, nu am nicio părere personală. Mă bizui pe doi gânditori... Platon susţine că sunt trei forme de guvernământ degenerate: tirania, oligarhia şi
democraţia. Aristotel spune că democraţia este sistemul în care face fiecare ce vrea. Şi eu am spus: după cum se vede” [1].
În acest sens, continua Petre Ţuţea, „Bergson e mai cuviincios ca Aristotel, şi zice că democraţia este
singurul sistem compatibil cu libertatea şi demnitatea umană, dar are un viciu incurabil; n-are criterii de
selecţie a valorilor. Deci democraţia e sistemul social în care face fiecare ce vrea şi-n care numărul
înlocuieşte calitatea" DUPA CUM SE VEDE
8. Intrebari
(mesaj trimis de Gicu în data de 07.05.2020, 00:25)
Trebuie o traducere corecta a deciziei CEDO. Kovesi/Nefertiti s-a plans ca nu a avut parte de proces ca sa se apere. Daca asta este sesizarea si raspunsul CEDO, e o vrajeala pentru ca nu a deschis proces la fel cum a facut Lazar, cunoscutul tortionar. Si acesta a fost propus pentru ca sa fie eliminat, a contestat si a castigat. Nu are importanta ce comenteaza diversi, conteaza ce s-a intamplat aici si ce a hotarat CEDO. Nu este important ca A3 este proprietatea lu' Voiculescu sau ca Rares Bogdan urla acum 8 ani ca avea boala pe Luluta (exista inregistrarea video) iar acum il critica pe Dorneanu. Care drept a fost incalcat? Ce putea sa voteze Stanciu care a halit-o de la CEDO dar nu a platit nimic? De ce Dorneanu e sluga si Simina nu e?
8.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 00:33)
Concentreaza-te! Nu se intelege ce spui.
8.2. Intrebari/2 (răspuns la opinia nr. 8.1)
(mesaj trimis de Gicu în data de 07.05.2020, 01:00)
Ce a cerut Kovesi la CEDO? Care drept a fost incalcat? Ce a raspus CEDO? normal este sa se scrie clar ce a vrut si ce au raspuns aia. In loc de asta, exista multe comentarii care in majoritate, faulteaza adevarul. Spre exemplu, pe Luju.ro exista comentarii pe care nu le citesc dar sunt publicate si hotarari judecatoresti. Informatia este data de hotararea judecatoreasca nu de comentarii ca sunt cu rusii, cu dacii liberi si alte nazbatii de genul asta.
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 05:33)
Pai hotararea judecatoreasca este ca domnul Gadea sa o pupe-n cur pe Kovesi, nu este clar?
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 05:42)
Ia gata ma!Ascultati la domnul Goldstein daca vreti sa stiti cum sta treaba:
-Gadea e rau, Rares Bogdan e bun
-Antena 3 e rea, Realitatea e buna (datorii de zeci de milioane de euro la stat)
-Kovesi e o sfanta, dar politicienii cei rai (de la PSD) au dat-o afara
-CCR e rea (mai ales partea cu R), CEDO e buna (mai ales partea cu E)
-Dorneanu e rau (ca e de la PSD), Zegrean era bun (ca era a lu' Basescu), Simina Tanasescu e buna (ca a fost consiliera lu' Johannis)
-nu ii dicteaza CCR Presedintelui ce sa faca, normal doar e Fuhrer
-Ministrul Justitiei a numit-o in functie dar nu poate sa o demita fara acordul Fuhrelului
Hai ma ca e simplu ce dracu'
9.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 06:31)
Un singur lucru este adevarat in ceea ce spui: ca esti redus. Foarte probabil esti si infractor. Un infractor redus, care minte prosteste.
9.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:35)
Sigur, toti cei care nu o iubesc pe Kovesi sunt infractori. Primitiva gandire!
9.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:38)
Este sigur ca infractorii o urasc.
9.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:39)
Incepand cu frizerul de Teleorman, iubitul si modelul vostru in viata, Liviu Dragnea.
9.5. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 9.4)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 07.05.2020, 09:42)
...
9.6. Îmi spui și mie (răspuns la opinia nr. 9.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 15:06)
Un singur dosar de care s-a ocupat Kovesi?
10. fără titlu
(mesaj trimis de jordan mancino în data de 07.05.2020, 09:03)
Mache, ia-o de nevasta pe Kovesi. Vad ca esti super indragostit de matahala. Spun astea deoarece doar si numai un orbit de dragoste nu vede defectele iubitei si, in cazul de fata, argumentele perfect legale si logice ale lui TT si ale CCR.
Cu totii avem slabiciunile noastre in ceea ce priveste femininul, dar aici ai exagerat, domnule Mache. Niciodata nu am fost un fan al obiectivitatii (suntem oameni, obiectivitatea e aproape imposibila), dar nici chiar in halul asta s-o slavesti pe duamna.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 09:22)
De unde scrii? Din celula? Te inteleg.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:29)
Deci cine nu o slaveste pe Kovesi, e infractor. Hitlere, Staline, Pol Potule, unde sunteti sa va vedeti urmasii poleiti in jurnalisti democrati si aparatori ai statului de drept?
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:43)
Mai dai cu jula prin Obor?
10.4. Clar (răspuns la opinia nr. 10.3)
(mesaj trimis de Vulpita în data de 07.05.2020, 12:41)
Asta cu jula in Obor e moale. Bag-o pe aia cu rusii si sputnik. Mai tare este sa aduni gasca ca sa faceti o secta a celor care o slavesc pe nefertiti.
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:32)
Pupo. Tu,,nu stii. ca e. Penala. si Citi Oamenii a Nenorociti..,pe ei cine ii apara..,Securistoizii ca...t.....,ca si ei au cistigat la CEDO.
ii
12. Felicitari, Make!
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 07.05.2020, 09:48)
Asteptam acest articol. :))
Am o observatie referitoare la
“Şi preşedintele ţării a revocat-o, contrar voinţei sale şi propriilor convingeri, arătând că este incapabil intelectual (dimpreună cu întreg corpul de consilieri), slab, şantajabil, laş, dispus la compromisuri ruşinoase".
Mai simplu: Preşedintele României Klaus Iohannis a îndeplinit poruncile puşcăriaşului Liviu Dragnea.
Klaus Iohannis a pierdut atunci un moment rar, ocazia să devină erou naţional: decât să o revoce pe Kovesi împotriva convingerilor sale explicit şi public exprimate, un om integru ori ar fi demisionat, ori ar fi înfruntat Curtea Constituţională şi dârla de ticăloşi aliniată în spatele ei, deasupra căreia a tronat infractorul Liviu Dragnea.”
Nu cred ca Presedintele a semnat demiterea pentru “că este incapabil intelectual (dimpreună cu întreg corpul de consilieri), slab, şantajabil, laş, dispus la compromisuri ruşinoase”. Mai mult, cred ca a semnat-o intr-un mod curajos, in deplina cunostinta de cauza.
Presedintele a semnat demiterea pentru ca
“(4) Deciziile Curtii Constitutionale se publică in Monitorul Oficial al Romaniei. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii si au putere numai pentru viitor.”
Si viata a aratat ca Presedintele a procedat corect, cistigind categoric batalia.
Cum s-ar fi scris istoria, cu Tariceanu la timona, daca Presedintele, cavalereste, demisiona sau era demis ca ultimul neputincios? Greu de raspuns.
*
Interesant este ce se va intimpla… miine.
Va lasa Presedintele aceasta CCR infama sa nenoroceasca tara sau o va distruge?
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 09:58)
1. Iohannus e un lache flatulat si flausat care a executat like a biatch exact ce i-a diktat Liviu Dragnea????
2. Iohannus nu a demisionat pt ca ii era lene sa isi scrie propria demisie si de ce dracu sa piarda atatea privilegii ca presedinte? Iti dai seama Carmen Georgeta nu-l mai primea in casele lor.
3. Curajosul Iohannus a trimis-o pe insipida, incolora si inodora Puscalau sa anunte ca a demis-o pe Kovesi. Intr-un razboi cu extraterestrii, o sa-l trimita pe Leonard Orban sa conduca ostirea contra omuletilor verzi.
12.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 10:15)
A cistigat batalia in sensul ca ce? Ca a ramas in scaun? Ca eu vad ca a pierdut-o rusinos - spre el arata si Tudorel Toader si CCR si chiar este adevarat ca el a revocat-o, iar nu ei! Oribil!
12.3. Se pare (răspuns la opinia nr. 12.2)
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 07.05.2020, 10:55)
ca percepem mult diferit aceeasi realitate: Dragnea, praf; Tariceanu, praf; PSD, aproape praf; Dancila, istorie; CCR, condamanata de CEDO; Tudorel, haituit; Koversi, victorioasa; Iohannis, presedinte :))...
Pai ce-i asta daca nu-i o victorie aproape completa? Cistiga PNL alegerile, face guvern cu USR, PSD trece in istorie. Victorie completa.
Cit de bine le-a rinduit bunul Dumnezeu pe toate!
12.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 11:34)
Pribeagu, aici nu e SciFi. Revino-ti!
12.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 12:03)
Nu sint partizanul vreunui partid, n-am fost niciodata (nici in timpul PCR) si cred ca nu voi fi vreodata.
13. uleiul si apa
(mesaj trimis de XXX în data de 07.05.2020, 10:16)
Make, ca de obicei te crezi mult mai inteligent decat esti. Nu poti avea pretentia sa stai alaturi de Tudorel Toader, fie si pentru simplul fapt ca lui Tudorel Toader - desi are in jur multe studente frumoase - nu i-a trecut vreodata prin cap sa le traga-n poza pentru calendare. Aderati in mod fundamental la valori total diferite. El nu are nimic din Vantu pe când tu ai totul mai putin magnitudinea. (Ai vazut ce fila de calendar a facut miselul din Melania Medeleanu - nu pistol cu apa cum ai facut tu la ”Bursa”)
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 10:33)
Stai la rind dupa Gadea, prietene!
Ti-am zis ca vei ajunge in situatia asta inca de acum doi ani cind bateai cimpii.
Stai sa-ti zic - dupa calendar, mai ai de spus de Sima si te-ai scos.
Te avertizez ca la urmatoarea incalcare de Regulament, te interzic de tot.
Nu de alta, dar incalcarile tale de Rergulament, frecvente, repetate in ani de zile, n-au pic de imaginatie si plictisesti.
Deci, da-i cu Sima!
13.2. P.S. (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 12:30)
In realitate sint foarte, foarte modest.
Adica, sint cu mult mai destept decit ma cred.
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 10:36)
Pe de altă parte să nu uităm șobolănimea de la stabilimentul universității ieșene, ce l-a reales pe ticălos la conducerea ciolanului...
Halal !
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 10:39)
Nu uita sobolanimea care l-a ales si reales pe Werner
14.2. numai unii ”are” voie (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de XXX în data de 07.05.2020, 10:56)
Deranj mare daca indraznesti sa te porti ca ”ai nostri”.
14.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de TM89 în data de 07.05.2020, 12:08)
...adica 6.5 mil. de romani?...
14.4. Sobo (răspuns la opinia nr. 14.3)
(mesaj trimis de Vulpita în data de 07.05.2020, 16:05)
De sobolanimea de la dna ce zici?
14.5. 6,5 mil. de romani (răspuns la opinia nr. 14.3)
(mesaj trimis de harababura în data de 07.05.2020, 16:16)
Uriașa banda de idioti-nativ, criminala clică securista, are un efectiv de peste 12 milioane!
14.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.5)
(mesaj trimis de tm89 în data de 07.05.2020, 19:10)
oh...atat de multi?...nu stiam...
15. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 10:47)
Se spune ca intelepciunea vine cu varsta. Make,tu ai imbatranit si ura ta a devenit urata. Jumatate dintre
ramani spun ca regimul Kovesi a fost unul ticalosit in rele, jumatate spun ca a fost perfect. Pe cine sa credem? Dl Presedinte Basescu a spus ca, in timpul lui Kovesi, a fost un regim mafiot. Ce ar spune un ziarist care a vazut si a anlizat fara ura si partinire, spre capatul vietii, cu intelepciune, despre toate acestea? Eu as spune ca se cultiva pre mult ura intre romani. Regimul Kovesi nu a fost perfect, regimul fara Kovesi nu a fost perfect. Care e solutia? Sa reglam continuu ce nu este bun pentru evolutia societatii, cu responsabilitate pentru viitor.
15.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 10:51)
Clar, esti infractor! Nu ai laudat-o pe Chiovesi!!
15.2. E ipocrizie (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de Cristian în data de 07.05.2020, 12:15)
E ipocrizie ca tocmai tradatorul de neam si de tara - Traian Basescu sa strige hotzii aratand cu degetul spre DNA. N-au stat toti la o masa si el si Kovesi si Coldea cand le-au dictat americanii ce sa scrie? Sau traim in iluzia ca lupta impotriva coruptiei a fost un proces spontan, nascut din orgolii de daci si romani?
15.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 12:21)
Nu urmaresc sa te convertesc, ci doar ma exprim.
Din punctul meu de vedere, n-ai decit sa crezi pe cine vrei, daca nu ai o opinie proprie.
Eu am.
Am sa te dezamagesc, nu ma aflu la sfirsitul vietii, ci abia la inceput - n-am decit 70 de ani si conform traditiei, mai am 50 de trait.
15.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 15.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 13:32)
Tocmai, pt ca au stat la aceeasi masa cu " trdatorul de neam si tara", se cunos bine. Aveti dreptate. Cred ca au scris bine la dictare.
15.5. Ce traditie, Make, ce traditie?!? (răspuns la opinia nr. 15.3)
(mesaj trimis de Prostu' satului în data de 08.05.2020, 15:20)
Eu mai am putin pana la 70, da' sunt totusi foarte interesat de subiect... din ce in ce mai interesat.
16. Iohannis putea sa taca
(mesaj trimis de Cristian în data de 07.05.2020, 12:21)
Presedintele Iohannis a ratat sansa istorica sa taca, dupa decizia CEDO, pentru ca el a demis-o pe Codruta prin purtatorul de cuvant, nu CCR.. adica decizia a fost in pixul lui de Sef.. A luat-o, asta este.. macar putea sa taca din gura cu demnitate. Dar omul e salbatic sa arunce cu tot ce are la indemana in PSD.... de aia o da de gard de fiecare data.
Din fericire poporul.. asa prost educat cum e cam intelege cine s-a facut de ras si cine nu.. si se va vedea la vot. Adica poti sa arunci cu paltonul o data, de doua ori dar.. pana la urma lumea se prinde de manevra.
17. Opinie
(mesaj trimis de Marius în data de 07.05.2020, 12:38)
Nu vreau sa intru in dialog cu acest domn ziarist asa incat voi folosi adresarea impersonala.
Pentru cei care au mai mult de patru clase si au invatat sa citesca ar fi bine sa caute hotararea CEDO si sa faca o lectura. Nu sa ia de bun ceea ce un ziarist, prin manipulare, incearca sa le prezinte.
Ar constata ca:
- Decizia CEDO nu este definitiva, fiind o decizie a Camerei preliminare de 8 judecatori
- Decizia CEDO nu vizeaza Decizia CCR. De altfel CEDO nu poate judeca deciziile niciunei Curti Constitututionale a unui stat membru UE, nu este de competenta ei. Deciziile Curtilor Constitutionale reprezinta un act suveran al fiecarui stat.
- La CCR nu se judeca persoane ci conflicte juridice de natura constitutionala intre institutiile statului
- Kovesy nu a atacat la CEDO Decizia CCR ci FAPTUL CA NU A AVUT POSIBILITATEA SA SE APERE IN INSTANTA IMPOTRIVA DECRETULUI DE REVOCARE EMIS DE PRESEDINTELE IOHANNIS. Este vorba de un vid legislativ al Romaniei care a fost sesizat.
- Kovesy a mintit in actiunea introdusa la CEDO, sustinand ca a fost schimbata din cauza afirmatiilor sale, facute in spatiul public, in legatura cu proiectele de modificare a Legilor justitiei. In realitate a fost schimbata in urma uni Raport de evaluare a activitatii, cu concluzii defavorabile, facut de Ministerul Justitiei.
Ar fi interesant de aflat de ce in cazul Kovesy s-a reusit in mai putin de un an sa se judece deja la CEDO actiunea depusa, in timp ce alte persoane, care au suferit abuzuri grave, cu condamnari si ani de inchisoare efectuati, asteapta 3-4 ani pana sa le fie judecat procesul, dar ce sa ne mai incurcam in detalii
Si in incheiere, ca sa nu vezi abuzurile grave facute de DNA in ultimii ani, soldate cu distrugeri de vieti omenesti, cu oameni tinuti in arest preventiv luni si ani in sir, judecati si achitati cu motivarea ca fapta nu exista sau din lipsa de probe, cu condamnari cu probe falsificate ( cazul primarul Mircia Gutau al orasului Rm. Valcea, care nu e de la PSD), cazurile de la Ploiesti, Oradea, Brsova etc., arata mai mult decat subiectivism, dovedesc un partizanat evident. Si motivarea ca nu conteaza daca in numele luptei anticoruptie cad si nevinovati, in incercarea de a se justifica astfel de abuzuri este de un cinism cu care nu pot fi de acord.
Somnul ratiunii nastre monstri.
17.1. Corect (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de Gicu în data de 07.05.2020, 13:03)
Foarte bine scris. Corect si complet. Asta demonstreaza ca mare parte din cititorii Bursa sunt inteligenti si bine informati.
17.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 13:43)
Nici eu nu vreau sa intru in dialog cu acest domn Marius, asa ca nu-i voi da o replica, ci doar un bobirnac: Kovesi nu a avut ocazia sa se apere, dar Marius o acuza de chestii la care nu a fost martor, ci doar i-au fost relatate de Gadea, care trebuie sa o pupe, conform Deciziei CEDO.
Gata bobirnacul si fara nici un dialog, tot textul lui Marius s-a ruinat...
17.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 17)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 13:49)
Marius, in societatea romaneasca sunt trei tipuri de caractere politice. Cei prosti care nu inteleg nimic din politica. Al doilea tip sunt cei cu o inteligenta medie dar care se comporta exact ca suporterii in peluza (mai vezi pe cate unul pribeag pe aici). Au interes sa depuna efort sa inteleaga doar daca naratiunea politica se potriveste cu doctrina lor inscrisa in creier. Greselile favoritilor nu conteaza. Ei nu vad ca PSD=PNL aceeasi mizerie. Ei nu vad ca, dau un singur exemplu, in operatiunea Sparanghelul, daca ar fi fost facuta de PSD, DNA-ul in epoca Kovesi ar fi calarit deja Guvernul dar si firmele locale de transport ale rudelor lui Flutur pentru incalcarea ordonantelor militare. Ce distanta sociala, ce transport la miez de noapte, nimic. Cu complicitatea guvernului confirmata apoi din diferite surse ministeriale. Ei nu vad ca starea de urgenta a fost declansata prin analfabetism legislativ al lui Iohannis care tocmai a mai incalcat inca o data Constitutia. Care nu vad in isteria antimaghiara nimic revoltator motiv pentru care Iohannis s-a mai ales cu un dosar penal pe buna dreptate deschis. Oameni care nu vad ca Kovesi a nascut monstri de tipul Onea/Portocala.... ca sa dau doar exemple vechi.
----
Si a treia categorie, de oameni care pot discuta si bune si rele d-ale politicii. Make a fost in aceasta categorie. Nu mai este de vreo 2 ani. Pe acele vremuri putea discuta despre coruptia rosie, despre coruptia galbena. Este suficient sa citesti editorialele din 2017 si mai vechi.
---
Dar pentru ca tu, Marius, pari a fi in aceasta categorie, iti ofer cheia descifrarii sentintei de la CEDO. Agentul guvernamental al Romaniei la CEDO, cel trecut in decizie, Mocanu, si-a dat demisia din august 2019. A urmat apoi in perioada sep-ian Maya Teodoroiu care a fost demisa de Orban la cererea lui Aurescu. In sep 2019, Romania cerea amanarea proceselor la CEDO pentru ca nu mai avea personal care sa o reprezinte ca agenti.
Romania nu a prezentat dovada faptului ca LC Kovesi putea contesta procesul de demitere initiat de Ministrul Justitiei sub a carui autoritate se afla. Kovesi putea actiona in instanta intocmirea raportului respectiv pentru a se judeca temeinicia lui. Asa cum a facut Inspectia Judiciara contra CSM. De ce securitatea care stapaneste MAE si reprezentarea la CEDO nu a facut prezentarea corecta in acest caz? Pentru ca sunt ordine de sus ca LC Kovesi sa fie "inalbita" cel putin din motive externe. Vor urmari desfasurarea evenimentele interne sa vedem daca securitatea vrea sa acapareze singurele institutii care s-au opus dictaturii din Romania. De remarcat este faptul ca deciziile CCR recente contra lui Iohannis si a Guvernului au fost luate in UNANIMITATE. Oamenii destepti nu ar mai fi trebuit sa comenteze. Doar prostii mai arunca acum cu gunoi in CCR. Acestia sunt politicienii si suporterii lor mediocri sau corupti.
"Inspecţia Judiciară CĂŞTIGĂ procesul cu CSM după cenzurarea anumitor părţi dintr-un RAPORT de control făcut la DNA. Decizia nu este definitivă
Magistraţii Curţii de Apel Bucureşti au admis, vineri, cererea Inspecţiei Judiciare, după ce instituţia a contestat în instanţă o hotărâre a CSM ce viza controlul făcut anul trecut la DNA. Decizia nu este definitivă.
Inspecţia Judiciară a acţionat în instanţă CSM, în cazul raportului de control de la DNA, după ce Secţia de procurori ar fi eliminat din raport anumite constatări faptice, ceea ce relevă un precedent periculos, potrivit IJ. Dosarul se află pe rolul Curţii de Apel Bucureşti, iar acţiunea Inspecţiei Judiciare a fost înregistrată în 27 februarie 2018.
Concret, în şedinţa din 19 februarie 2018, Secţia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a respins o plângere a Inspecţiei Judiciare, ce făcea referire la faptul că unele obiecţiuni privind controlul la DNA nu au fost luate în considerare."
17.4. Marius&anomim (răspuns la opinia nr. 17.3)
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 07.05.2020, 15:16)
Da, ma, am inteles ca trebuie sa inteleaga toate caracterele politice, care sunt nici mai multe nici mai putine de trei, ca CEDO le-a dat dreptate lui Dragnea, PSD, Dancilai si Guvernului, lui Tariceanu, si mai ales lui Tudorel si CCR, si a condamnat-o pe Luluta.
Da, am inteles ca CCR a foat felicitat de CEDO ca i-a pus in mina lui Iohannis securea si l-a obligat s-o execute pe Codruta. Asta merita, pentru ca a incarcerat numai oameni cinstiti si i-a lasat in libertate pe infractorii neamului.
Da, am inteles ca marii cinstiti ai tarii in frunte cu Hrebenciuc, Udrea, Ghita... trebuie lasati sa zburde-n libertate, si Luluta bagata la zdup.
Si am mai inteles ceva leagt de unguri... sau gresesc, n-avem nimic referitor la unguri. :))
*
Ore ce mai face Cristi C? :))
17.5. Comentariile la articolul ăsta contrazic (răspuns la opinia nr. 17.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 15:16)
afirmația ta. Majoritatea sunt proști cu diplomă (la propriu). La câte combinații or face mulți de pe aici cu fonduri europene și cu statul, si pe urmă vin și pozează în sfinți prin comentarii. De ideea de a înghiți pe nemestecate articolele din ziar fără nici o verificare, ce să mai vorbim...
17.6. Cristi C. (răspuns la opinia nr. 17.3)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 15:44)
Hai, mai explica-ne inca o data articolul din Legea 303/2004:
< Art. 54.(4) Revocarea procurorilor din funcţiile de conducere prevăzute la alin. (1) se face de către Preşedintele României, la propunerea ministrului justiţiei [...] >.
Hai, spune-i si lui Marius, ca sa stie si el, cum Presedintele Romaniei este obligat de legea asta sa faca ce spune ministrul justitiei.
Ca bietul Marius nu te cunoaste si nu-i frumos sa ma birfesti pe la spate.
17.7. Post Scriptum (răspuns la opinia nr. 17.6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 15:49)
Nu suporti.
Te-am invins pe terenul tau.
17.8. Anonim/17.5 (răspuns la opinia nr. 17.5)
(mesaj trimis de Gicu în data de 07.05.2020, 15:56)
Am comentat la ce a scris (corect) un tip. Sunt destule comentarii ok insa in perioada asta, internetul este infestat/infectat de tot felul de mutanti din secta covesi. Multe abureli se raspandesc la fel ca virusul covid. Este amuzant cum scriu astia din secta: miseleste, dracnia cel hot, ccr=psd, cu lacrimi in ochi a a vrut sa se apere dar Tudorel cel rau a abuzat-o.
17.9. 303 (răspuns la opinia nr. 17.7)
(mesaj trimis de Gicu în data de 07.05.2020, 16:18)
Exact asta s-a intamplat, ministrul a propus si presedintele a revocat. A fost si oleaca de circ, presedintele a facut pe el, CCR i-a explicat si apoi a facut ceea ce era normal sa faca daca tinem cont de dezastrul numit dna cu sute de dosare inchise pe motiv ca fapta nu exista, marile tunuri gen EADS, Sidex, Alro, Petrom tinute la sertar pana au fost clasate. Misto este ca pentru pedepsirea unor borfasi este laudata covesi dar pentru nenorocirile facute nu e nimeni vinovat.
17.10. Cristi C, (răspuns la opinia nr. 17.3)
(mesaj trimis de Pribeagul în data de 07.05.2020, 20:34)
tu esti?
Vai, bata-te norocul sa te bata!
Ce mai faci? Vad c-ai trecut in ilegalitate. Sau te feresti de COVID, bata-l napasta sa-l bata!
18. Decizia CEDO - o reparatie morala
(mesaj trimis de Cristian în data de 07.05.2020, 14:42)
Desi decizia CEDO poate fi comentata pe fond, ea a facut totusi o reparatie morala.
Codruta a fost concediata de Iohannis, miseleste, prin posta, prin purtator de cuvand, in stil de corporatie multinationala abuziva, ceea ce nu e totusi corect. Codruta reprezenta o institutie de rang inalt, nu era ultima gaina de la aprozar, a servit totusi statul paralel o lung perioada.
Putea sa o demita intr-o maniera mai diplomatica, mai ales ca Iohannis o sustinuse anterior pe sefa DNA pe baza unor principii, emotionante pentru popor. Nu poti sa te dispersezi, asa, ca de ultimul sclav, fara nicio declaratie de sustinere.. nimic.
19. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 18:06)
Preşedintele întâi a făcut mişto de Tudorel Toader şi de CCR, după care, în cel mai umilitor mod cu putinţă, a revocat-o pe Laura Codruţa Kovesi de la şefia DNA, la 9 iulie 2018.
make, tu care le sti pe toate, explica-ne ce s-ar fi intamplat daca presedintele nu o revoca dupa decizia CCR?
19.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 19)
(mesaj trimis de MAKE în data de 07.05.2020, 18:29)
Eu nu le stiu pe toate, dar pe asta ti-am explicat-o, deja, in articol.
20. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 19:31)
Deci (ca sa incep romaneste) 3 concluzii se desprind din decizia CEDO:
1. Legile vestalei intr-ale justitiei Macovei sunt de pateu si trebuie revizuite. Pesedeii n-au avut curaj pana la capat.
2. Iohannis s-ar pune intr-o situatie de BoulBaltii daca demite dupa cum vrea singurul lui neuron functional pentru ca cel demis are sanse sa castige in instanta si sa-i dea mure apoi prezidentului.
3(cea mai importanta). Kovesi e Dumnezeu, Gizas, Freddie Mercury, Greta Skandenberg, etc......mai pe scurt, Kovesi is the shit! E perfecta, de fapt Kovesi a luat primul 10 din istoria gimansticii, nu Nadia. Si ea a inventat toti marii jucatori de fotbal, nu Lucescu. Jos labele de pe Kovesi, bai, detractorilor.
20.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 21:22)
Comentariu ofticos
20.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 20.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 21:52)
Daca esti ofticos de ce apare 'anonim' la tine? Pentru ofticosi exista medicamente, pentru covid inca nu exista dar speram sa apara cat mai repede.
21. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 20:29)
P,S.D. acest partid de borfasi ar trabui scos in afara legii, iar Curtea Constitutionala sa fie desfintata pentru ca face jocurile acestor borfasi.
21.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 21)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 21:49)
Ce medicament iti lipseste? Spune sincer ca poate se gaseste cineva sa te ajute. Sper ca problema la tine e de la lipsa se medicamente, sper ca nu esti victima lui Hamude.
21.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 21.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2020, 23:12)
E victima lui Spartacus de Ferentari
21.3. Nu pune botul (răspuns la opinia nr. 21)
(mesaj trimis de Cristian în data de 07.05.2020, 23:55)
Nu putem să ne ștergem cu Constituția la fund că vrea Iohannis.
22. fără titlu
(mesaj trimis de Andrei95 în data de 08.05.2020, 01:05)
Sa fie clar, cei care au initiat revocarea dnei Kovesi au fost cei de la PSD. Ei au jucat la doua „capete” cum se mai spune.
1. Pe de o parte, s-au gandit ca vor reusi sa o revoce, cu mana CCR, desigur, obligandu-l pe presedinte, prin decizia imperativa a CCR sa semneze revocarea. Nu uitati ca sesizarea CCR a fost facuta de Viorica…
2. Presedintele refuza sa semneze revocarea. Urma suspendarea, noul presedinte interimar, Tariceanu, ar fi semnat revocarea fara sa stea pe ganduri. Pe urma, timp de aproximativ 6 luni, cat dura suspendarea, ei (PSD) ar fi avut puterea totala in Romania. Stiau ca ar fi pierdut la referendum, dar nu mai conta, in perioada suspendarii ar fi facut praf Romania.
Deci, voi ce decizie ati fi luat in locul presedintelui? Nu uitati ca presedintele are informatii pe care nu le ia din presa...
Obs. Cei de la PSD sunt fierti; Tudorel le-a garantat ca plangerea la CEDO va fi respinsa, ca CEDO nu judeca decat dupa ce se trece mai intai prin instantele nationale. Uite ca marele Tudorel, rector, profesor de drept, fost judecator constitutional – s-a inselat…
22.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 02:17)
Cand te vei trezi si vei vedea ce ai scris o sa te simti nashpa. Suntem in 2020, stim ca pentru unii mai tin gulgutele astea insa nu pe aici. Cauta si tu ceva vloguri de tefelisti ca pe acolo merge orice.
22.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 02:55)
Adica ce-ai spus? Nimic?
22.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 10:05)
95, ce 6 luni visezi? Suspendarea dureaza fix o luna. Asta e cand citesti din doua in doua randuri.
22.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.05.2020, 10:56)
Pai Tudorel a ajuns mare, rector, profesor de drept, fost judecator constitutional dintr-un impuls dat de Partidul Comunist Roman si Securitate. El, de fapt, este un prost asa cum zice Make.
22.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.3)
(mesaj trimis de Andrei95 în data de 08.05.2020, 15:12)
Corect, am gresit. A doua suspendare a lui Basescu a durat 1 luna si 3 saptamani. ( 6 Iulie - 27 August 2012)
22.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 22.3)
(mesaj trimis de Andrei95 în data de 08.05.2020, 15:12)
Corect, am gresit. A doua suspendare a lui Basescu a durat 1 luna si 3 saptamani. ( 6 Iulie - 27 August 2012)
23. D-na Kovesi
(mesaj trimis de sabin în data de 08.05.2020, 12:54)
trebuie sa stea la coada... Aseara, primul pe lista lui Gadea a fost ...Dorneanu!! Mai intai batranii,ca in ordonanta!!