Echipele de creaţie din Europa concurează la AdPrint Festival

C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 6 octombrie 2005

Singurul festivalul european de publicitate din România a început organizarea celei de-a şaptea ediţii, care se va desfăşura între 2 şi 5 februarie 2006, în Poiana Braşov. Anul trecut, 13 ţări şi-au trimis reprezentanţii, concurînd în faţa unui juriu format din personalităţi importante ale industriei de advertising, condus de Craig Davis, Worldwide Creative Director al reţelei JWT.

AdPrint Festival este un eveniment dedicat în primul rînd echipelor de creaţie, premiind totodată parteneriatul dintre membrii acestora ce stă la baza ideii de advertising. De asemenea, festivalul celebrează autenticitatea creativităţii ce foloseşte printul ca suport de comunicare, mesajul neechivoc al acesteia şi legătura directă şi personală ce se creează între cei ce l-au generat şi publicurile cărora le este adresat - un alt element unic pe piaţa europeană.

Consecvent acestei filozofii, începînd cu 2006, AdPrint accentuează prin formatul său şi mai puternic valoarea şi importanţa echipei. O modicare importantă faţă de ediţia anterioară apare legată de structura juriului acestei ediţii, care va fi compus nu din persoane individuale, ci din echipe de juraţi. Fiecare membru al juriului invitat iniţial îşi va aduce un coleg/partener cu care va forma o echipă. Practic, vor fi echipe de creaţie în faţa altor echipe de creaţie.

Trofeele AdPrint urmează aceeaşi direcţie, cele mai importante premii oferite în cadrul festivalului fiind îngerii de aur, argint şi bronz - conferiţi celor mai puternice echipe de creaţie ale continentului pe baza portofoliului de lucrări înscrise.

JURIU AdPrint Festival

Preşedinte al juriului: Tony Granger, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi NY - USA

1. Phil van Duynen, Creative director, Ogilvy Group Belgium

Koen Demare, Associate Creative Director, Ogilvy Group Belgium

2. Joe de Souza, Creative Director, Wieden & Kennedy Amsterdam

Don Shelford, Creative Director, Wieden & Kennedy Amsterdam

3. Joao Espirito Santo, Creative Director, JWT Portugal

4. Ami Hasan, Founder and Chief Creative Officer, Hasan & Partners Helsinki, Finland

5. Milka Pogliani, Chairman and Executive Creative Director, McCann Erickson Milan

Paola Manfroni, Creative Director, McCann Erickson Milan

6. Olivier Altmann, Co-Founder, Co-President, and Creative Director of BDDP & Fils (TBWA Group) France & Co-Chairman & Chief Creative Officer of Publicis Conseil (France)

Bruno Delhomme, Copywriter, BDDP & Fils (TBWA Group) France

7. Oliver Kapusta, Executive Creative Director, Red Cell Germany

Kai Gruetzmacher, Creative Director, Springer&Jacoby Germany

8. Javier Alvarez, Creative Director, Vitruvio Leo Burnett Spain

Olalla Escriva de Romani, Creative Planner, Vitruvio Leo Burnett Spain

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb