Vânzările Electrolux în România au scăzut anul trecut cu 5,7%, la 299 milioane de coroane suedeze (32,2 milioane euro), reprezentând cel mai slab an al grupului suedez pe piaţa românească începând din 2001, potrivit informaţiilor prezentate pe site-ul grupului, citate de Mediafax.
Cel mai bun an al Electrolux în România a fost 2007, când vânzările au totalizat 669 milioane de coroane (72,1 milioane euro), în timp ce 1999 a fost anul cu cele mai slabe vânzări, de 246 milioane de coroane (26,5 milioane euro). Seria de date privind vânzările grupului din România este disponibilă începând cu anul 1999.
În 2013, vânzările Electrolux în România au fost de 317 milioane coroane (34,1 milioane euro), în creştere cu 3,6% faţă de anul precedent.
Electrolux, a doua mare companie de electrocasnice la nivel mondial după Whirlpool, este prezentă în România de la sfîrşitul anului 1995, iar din 1997 este acţionar majoritar al fabricii Electrolux din Satu Mare, unde produce o gamă variată de electrocasnice şi accesorii, precum frigidere, maşini de spălat şi aparate de aer condiţionat. Grupul mai deţine o divizie de vânzări şi marketing în Bucureşti.
La finele anului 2014, Electrolux avea 776 angajaţi în România, în scădere de la 886 de angajaţi în 2013.