Elfi, unul dintre cei mai importanţi producători de hârtie igienico-sanitară din România, anunţă încheierea anului 2021 cu o cifră de afaceri estimată la 30.000.000 lei, iar pentru anul 2022 compania vizează investiţii în zona logistică şi în eficientizarea procesului de producţie, conform unui comunicat remis redacţiei.
Dezvoltarea afacerii Elfi a continuat şi în 2021, prin creşterea vânzărilor către clienţii deja existenţi şi adăugarea de noi clienţi în portofoliu. În prima jumătate a anului compania a înregistrat afaceri de 15.000.000 lei, cu o creştere de aproape 20% faţă de primele 6 luni din 2020. Elfi îşi propune menţinerea trendului ascendent şi în 2022 estimează o majorare de aproximativ 20% a cifrei de afaceri.
"Contextul pandemic a venit şi cu efecte pozitive asupra comportamentului consumatorilor, făcându-i pe aceştia mai responsabili, ducând la o reducere a risipei de produse achiziţionate şi la creşterea preferinţei pentru produse autohtone. Comerţul online a crescut, tot mai mulţi români orientându-se spre acest segment de piaţă. În medie, lunar, o familie alocă între 40 şi 70 lei pentru achiziţionarea de produse precum hârtie igienică, prosoape de hârtie sau şerveţele." - a declarat Adrian Constantin, Director General Elfi.
2021 a reprezentat un an al provocărilor, al adaptării la contextul pandemic. Compania a regândit strategia de marketing şi s-a concentrat pe impunerea brandului pe piaţa locală. Elfi a crescut investiţia în dezvoltarea unor noi produse, dar şi într-o nouă abordare în strategia de marketing şi comunicare.
Pentru 2022, compania planifică demararea unui nou proiect pentru punerea în funcţiune a unei noi linii de producţie. Proiectul va fi demarat în a doua jumătate a anului 2022 şi va fi finalizat în 2023. Noua linie de producţie va avea o capacitate de 600 tone şi poate prelucra atât hârtie igienică, cât şi prosoape.
Mai mult, începutul anului 2022 va fi marcat de finalizarea proiectului pentru instalarea de panouri fotovoltaice la fabrica din localitatea Albota, judeţul Argeş, având ca ţintă asigurarea a 20% din consumul de energie electrică.