Cel mai mare retailer online, eMag, a vândut la ediţia din acest an a Black Friday 602.000 de produse în valoare totală de 202 milioane de lei (45,45 milioane de euro), cu trei milioane de lei sub estimările de la începutul săptămânii, potrivit unui comunicat remis azi redacţiei.
Reprezentanţii eMag estimaseră, la începutul săptămânii, că vor vinde 650.000 de produse în valoare totală de 205 milioane de lei.
Directorul general al eMag, Tudor Manea, a declarat că 60% dintre cumpărăturile realizate vineri de Black Friday au fost realizate online.
"Este o zi istorică în comerţul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienţii au apreciat preţurile mai bune, oferta diversificată şi posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă în mod normal cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depăşit cu mult acest prag", a spus Manea.
Pentru prima oară de la inaugurarea platformei, 51% dintre cele 5,579 milioane de accesări au avut loc de pe terminalele mobile. Timpul total petrecut de vizitatorii site-ului a depăşit 116 ani.
Clienţii eMag au achiziţionat, printre altele, 9,4 kilograme de aur (1.050 de comenzi), 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucării, 13.400 de laptopuri, 13.000 de plăci, perii şi uscătoare de păr, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri şi 60 de tone de mâncare pentru animale.
Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro şi a fost realizată astăzi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro.
Cei 800 de parteneri eMag Marketplace au înregistrat comenzi de 20 de milioane de lei.