eMAG şi Consiliul Concurenţei au ajuns la o înţelegere comună privind faptele investigate, aferente perioadei 2013 - iunie 2019. eMAG a colaborat cu autoritatea de concurenţă pe tot parcursul investigaţiei şi a pus la dispoziţie, în mod transparent, dincolo de obligaţia legală de a coopera, toate datele şi informaţiile privind modul de funcţionare a platformei Marketplace pentru o înţelegere completă a acestui nou model de comerţ electronic, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Platforma eMAG a funcţionat în primii 12 ani de activitate doar cu vânzare directă. Apoi, treptat, prin platforma eMAG Marketplace, partenerii au avut posibilitatea să îşi vândă produsele, în baza unor reguli care au fost adaptate din mers, pe măsura ce platforma a evoluat. Concomitent cu plata amenzii, compania şi-a asumat voluntar o serie de măsuri în faţa autorităţii de concurenţă, prin care regulile şi algoritmii vor fi mult mai transparenţi. Astfel, perspectivele de dezvoltare ale partenerilor vor creşte prin predictibilitate, acces la date şi o soluţionare rapidă a problemelor.
"Viteza cu care am dezvoltat platforma eMAG nu a fost lipsită de erori, însă am învăţat de fiecare dată din ele şi ne-au ajutat sa adaptăm modelul. Procesul de dezvoltare a platformei a presupus de multe ori soluţii rapide în interesul clienţilor, dar unele dintre eleau fost impredictibile pentru alte părţi implicate în platformă. Deşi izolate, aceste situaţii au generat îngrijorări ale autorităţii de concurenţă, împreună cu care am depus toate eforturile pentru identifica un mod foarte predictibil, transparent şi echilibrat prin care toate părţile să poată beneficia de avantajele unei platforme de comerţ online, iar clientul să rămână prioritatea noastră. Chiar dacă am primit o sancţiune, luăm partea bună din aceasta experienţă: am învăţat cum să oferim un serviciu foarte bun în acelaşi timp şi clienţilor, şi partenerilor din Marketplace, printr-un sistem de reguli şi algoritmi îmbunătăţiţi permanent, bazându-ne pe tehnologie. Astfel, clienţii beneficiază de servicii inovatoare care le salvează timp şi bani, iar partenerii beneficiază de oportunităţi majore de dezvoltare, în România şi în ţările din jur,"a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG
1. .Alooo...Mr Stanciu
(mesaj trimis de marius blaga în data de 29.12.2020, 18:09)
Acolo e ca la bazar..comanzi ce ti place ...primesti ce gasesc pe stoc.(dupa 18 zile)..apoi ne spun ca nene nu suntem noi acolo ...e partener....fac formular retur...nimeni nu raspunde la telefon..pus pe formular retur . intreb pe consultatul de la serviciu clienti daca le pot returna la emag showroom( de doua ori)...dupa ce stau o ora in trafic.....nene...se apuca aia sa rada de mine ca cine m a prostit asa....MI AU OFERIT FAIN CADOU DE CRACIUN ..MISTO-9 ANI CLIENT EMAG..Mr Stanciu...Vezi ca acolo unii iau bani degeaba acolo....OR FUMEAZA CINE STIE CE MINUNI... 180149763 ....e nr comenzii.....